تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820858813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيگريني: مستحق شکست نبوديم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پيگريني: مستحق شکست نبوديم
سرمربي شيليايي منچسترسيتي تيمش را شايسته شکست برابر ليورپول نمي‌داند. او گفت: احتمال دارد توره فصل را از دست بدهد.

منچسترسيتي در هفته‌ سي و چهارم ليگ برتر انگليس با نتيجه‌ سه بر دو برابر ليورپول تن به شکست داد تا با 70 امتياز در همان رده سوم جدول رده‌بندي قرار گيرد. البته شاگردان پيگريني دو بازي عقب افتاده دارند که در صورت پيروزي در آنها با 76 امتياز در رده دوم قرار مي‌گيرند.

پيگريني، سرمربي شيليايي منچسترسيتي معتقد است تيمش مي‌توانست نتيجه‌ بهتري برابر ليورپول به دست آورد. او در نشست خبري بعد از بازي گفت: بازي را واگذار کرديم، اما مستحق شکست نبوديم. حداقل مي‌توانستيم يک امتياز از اين ديدار به دست آوريم. در نيمه دوم بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم. در 15 دقيقه‌ آخر نيمه اول هم بسيار خوب بوديم. فرصت‌هاي زيادي را روي دروازه‌ حريف خلق کرديم، اما متاسفانه نتوانستيم از آنها استفاده کنيم.

او افزود: فوتبال پر از چيزهاي زيبا و همچنين اشتباه‌ است. منچسترسيتي برابر ليورپول اشتباه‌هاي زيادي داشت و باعث شد تا سه امتيا‌ز حساس اين ديدار را از دست دهد. بازيکنان ليورپول بازي را خوب آغاز کردند و در همان ابتدا به گل رسيدند. اين گل زود هنگام باعث شد تا روند بازي به کلي تغيير کند. در نيمه دوم بازگشت بسيار خوبي داشتيم و هر دو گل خورده را جبران کرديم. البته مي‌توانستيم گل سوم را هم به ثمر برسانيم، اما داور پنالتي واضح ما را نگر‌فت.

سرمربي سابق مالاگا ادامه داد: دو تيم بازي بسيار زيبايي را به نمايش گذاشتند، ‌چرا که هر دوي آنها فقط به پيروزي فکر مي‌کردند. متاسفانه ما بدشانس هستيم و توپ‌هاي ما به گل تبديل نمي‌شود. نيمه دوم، فقط و فقط نيمه ما بود. اگر داور آن پنالتي واضح را مي‌گرفت، الان ما تيم برنده بوديم.

يحيي توره ، ها‌فبک ساحل عاجي منچسترسيتي در دقيقه‌ 19 آسيب ديد و از بازي تعويض شد. پيگريني درباره ميزان آسيب ديدگي‌ توره، گفت: آسيب ديدگي‌ يحيي توره به نظر جدي مي‌آيد و احتمال دارد که او تا پايان فصل نتواند ما را همراهي کند.

منچسترسيتي در حالي با 70 امتياز در رده سوم قرار دارد که در صورت پيروزي در دو بازي عقب افتاده خود تنها با يک اختلاف امتياز نسبت به ليورپول در رده دوم قرار مي‌گيرد.

پيگريني معتقد است تيمش هنوز براي قهرماني شانس بسيار بالايي دارد. او گفت: اگر در دو ديدار عقب افتاده خود به پيروزي برسيم تنها با يک امتياز اختلاف نسبت به ليورپول دوم مي شويم. نبايد فراموش کنيم که ليورپول ديدار بسيار حساسي برابر چلسي دارد. ليگ هنوز تمام نشده است. ما تا پايان ليگ دست از تلاش بر نخواهيم داشت تا پايان فصل اتفاقات زيادي رخ خواهد داد و بايد منتظر نتايج عجيب ديگري باشيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1393/01/25 08:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن