تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801197110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترکیب تیم ملی تکواندو در 5 وزن مشخص شد/ شکست معتمد، مستعان، عبداللهی و مردانی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > رزمی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛
ترکیب تیم ملی تکواندو در 5 وزن مشخص شد/ شکست معتمد، مستعان، عبداللهی و مردانی
با برگزاری 15 دیدار انتخابی در خانه تکواندو؛ ترکیب تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در 5 وزن مشخص شد و تکلیف وزن پنجم به مسابقات بین المللی آلمان موکول شد.



به گزارش خبرنگار مهر، امروز جمعه در حضور صیادی سرپرست دبیری فدراسیون، ذوالقدر رئیس سازمان تیم های ملی ، رحیمی ناظر کمیته ملی المپیک و تمامی اعضای کادر فنی مرحله دوم و نهایی رقابتهای انتخابی تیم ملی برگزار شد و طی آن 5 تکواندوکار با برتری مقابل رقبای خود جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کردند. فرزان آشورزاده در وزن دوم ، بهنام اسبقی در وزن چهارم، مهدی خدابخش در وزن ششم، یوسف کرمی در وزن هفتم و مرتضی شیری در وزن هشتم جواز "هوگو"ی تیم ملی را تصاحب کرده و در وزن پنجم هم از بین نصر و حجی زواره هر کدام در رقابتهای بین المللی آلمان عملکرد بهتری داشته باشد عضو تیم ملی خواهند شد. در این مسابقات که با قضاوت مهدوی، اسداللهی، پیرهادی، صادقی، صفایی و عزیزی انجام شد در وزن دوم فرزان آشورزاده ابتدا در یک مبارزه نزدیک 13بر12 ابوالفضل یعقوبی را شکست داد و سپس با  برتری قاطع 13 بر يک در همان ابتدای راند سوم هادی مستعان دارنده مدال نقره مسابقات جهانی 2013 را شکست داد و به عضویت تیم ملی درآمد. در وزن چهارم سه تکواندوکار حضور داشتند که به قید قرعه بهنام اسبقی استراحت داشت، محمد باقری معتمد  5 بر 3 سروش احمدی را شکست داد و سپس در پیکار با بهنام اسبقی 3بر2 نتیجه را واگذار کرد تا اسبقی نماینده وزن چهارم تیم ملی در تاشکند باشد. دیدار قهرمانان جهان در سالهای 2009 و 2013 یک مبارزه سرد و کم تحرک بود که اسبقی از موقعیت‌ها بهتر استفاده کرد و نتیجه گرفت. معتمد بعد از عمل جراحی روی زانوی دو پای خود و رفع مشکل پرانتزی پایش باید بیشتر تلاش کند تا با شرایط جدید هماهنگ شود. سه تکواندوکار هم در وزن پنجم حضور داشتند که ابتدا بهنام بیات در یک مبارزه یک طرفه 9 بريک نتیجه را به علیرضا نصر واگذار کرد و در مبارزه دوم هم نصر و حجی زواره بعد از پنج راند مبارزه به تساوی 2بر2 رضایت دادند تا به تشخیص کادر فنی نتیجه این دو تکواندوکار در مسابقات بین المللی آلمان که دو هفته دیگر تیم ملی اعزام خواهد شد ، مشخص شود. در وزن ششم ابتدا فرزاد عبداللهی در یک مبارزه نزدیک 3 بر 2 برابر مهران عسگری پیروز شد و مهدی خدابخش هم 10 بر 4 میلاد بیگی را از پیش رو برداشت. در ادامه خدابخش و عبداللهی برای تعیین تکلیف نماینده این وزن به مصاف هم رفتند که خدابخش عملکرد بهتری داشت و 7 بر 4 پیروز شد تا عضو اصلی تیم ملی در مسابقات آسیایی شود. عبداللهی با روزهای اوج خود که موفق به کسب مدال طلای 2011 جهان شد فاصله گرفته و هنوز بعد از آسیب دیدگی و عمل جراحی نتوانسته خود را پیدا کند. در وزن هفتم هم سه تکواندواکار حضور داشت که احمد محمدی 7 بر 2 برابر پوریا عرفانیان پیروز شد و سپس یوسف کرمی با تجربه 10 بر 5 محمدی را شکست داد و جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرد. کرمی دوبار به محمدی نتیجه را طی سالهای قبل واگذار کرده بود و این بار موفق شد حریف جوان خود را شکست دهد. در وزن هشتم نیز چهار تکواندوکار حضور داشتند که کورش رجلی بعد از نزدیک به 15 ماه دوری از تیم ملی در بازگشت به میدان 8 بر 4 نتیجه را به مرتضی شیری واگذار کرد و سجاد مردانی برابر علی محمدپور 4 بر صفر پیروز شد. در بازی نهایی برای انتخاب نفر برتر مردانی و شیری به مصاف هم رفتند که شیری با عملکرد بهتر خود 7 بر 5 رقیب با تجربه خود را شکشت داد و عضو تیم ملی شد. بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا  پنجم تا هشتم خردادماه سال جاری درشهر تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود.


۱۳۹۳/۱/۱۵ - ۱۵:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن