تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815338842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار گیلان: یاد و نام امام راحل باید همواره در کنار انقلاب بماند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار گیلان: یاد و نام امام راحل باید همواره در کنار انقلاب بماند خبرگزاری پانا: استاندار گیلان در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) گفت: یاد و نام امام راحل باید همواره در کنار انقلاب بماند.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۵ فروردين ساعت 07:43



به گزارش خبرگزاری پانا،محمدعلی نجفیدر این جلسه بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم تأکید و بیان کرد: باید نمایانگر واقعی نهضت عظیمی که حضرت امام آغاز کردند و به انقلاب شکوهمند اسلامی ایران منتهی شد، باشیم و ارزش عظیم انقلاب را گرامی بداریم.

وی ایام سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را ایامی بی نظیر در انقلاب اسلامی دانست و افزود : پاسداشت این ایام مروری بر تاریخ پربار انقلاب اسلامی است.

استاندار گیلان با اشاره به فرمایش رهبرمعظم انقلاب مبنی براینکه این انقلاب بی نام امام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، گفت: یاد و نام امام (ره) باید همواره در کنار انقلاب بماند تا حافظ این نظام باشد.

وی بر مردمی بودن برگزاری این پاسداشت تأکید کرد و افزود: همه مسوولین و مردم در جهت پاسداشت سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و اشاعه این فرهنگ کوشا هستند.

نجفی ادامه داد: اکنون که نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد تهاجم استکبار قرار گرفته، بزرگداشت این ایام باید به نحو شایسته برگزار شود تا عزت ملت ایران در دنیا تجلی یابد.

محمد احمدی پور معاون سیاسی - امنیتی استاندارگیلان نیز با بیان اینکه پاسداشت سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) پاسداشت نظام و آرمان های انقلاب است، گفت: همانگونه که مدیران در جهت انجام وظایفی که به عنوان یک امانت برعهده آنان قرار گرفته، از یکدیگر سبقت می گیرند؛ مطمئناً در پاسداشت این ایام نیز اینگونه عمل خواهند کرد.

وی پاسداشت این ایام را در استان گیلان دارای دو ویژگی عنوان کرد و افزود: اعزام کاروان پیاده به مرقد امام خمینی (ره) که در گیلان از نمود بیشتری نسبت به سایر مناطق برخوردار بوده و همچنین برگزاری سالگر ارتحال حضرت آیت الله احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان از جمله ویژگی های پاسداشت این ایام بشمار می رود که باید با تمام توان در جهت برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم تلاش کنیم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن