تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821166312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتصاب غذای زندانیان فلسطینی در اعتراض به حبس انفرادی یک فرمانده حماس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اعتصاب غذای زندانیان فلسطینی در اعتراض به حبس انفرادی یک فرمانده حماس تهران – ایرنا – یک گروه حمایت از زندانیان فلسطینی روز یکشنبه اعلام کرد: گروهی از زندانیان فلسطینی برای درخواست پایان نگهداری ˈابراهیم حامدˈ فرمانده بخش نظامی حماس که از سه ماه پیش به زندان انفرادی انتقال یافته دست به اعتصاب غذا زدند.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از رام الله، باشگاه زندانیان فلسطینی مستقر در رام الله افزود: حامد که به دو بار حبس ابد در زندان رژیم اشغالگر قدس محکوم شده،اعتصاب غذای خود را به مدت نامحدود در اعتراض به نگهداری شدن در حبس انفرادی، آغاز کرده است.
حدود 200 زندانی فلسطینی در چند بازداشتگاه رژیم صهیونیستی همچنین گفته اند: به منظور نشان دادن همبستگی خود با حامد به صورت نوبتی و برای دوره های محدودی اعتصاب غدا خواهند کرد.
مسوولان این باشگاه به فرانس پرس گفتند: زندانیان بلندپایه فلسطینی از جمله ˈمروان برغوثیˈ فرمانده فتح و ˈاحمد سعداتˈ دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز احتمالا به این اعتصاب غذا خواهند پیوست.
ˈسیوان وایزمنˈ سخنگوی سازمان زندان های رژیم صهیونیستی گفت: حامد تا بعد از ظهر یکشنبه از خوردن 2 وعده غذا خودداری کرده است.
وی بدون ارایه توضیح بیشتری گفت که حامد از سه ماه پیش به اتهام مشارکت در فعالیت های ممنوع به زندان انفرادی منتقل شده است.
یک دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی در سال 2012 حامد را به اتهام صدور دستور کشتن ده ها صهیونیست و زخمی و مصدوم کردن صدها تن دیگر به تحمل دوبار حبس ابد محکوم کرد.
حدود یک هزار و 550 فلسطینی محبوس در زندان های رژیم صهیونیستی در مه 2012 پس از آنکه این رژیم وادار به پذیرش درخواست های آنان شد که شامل صدور مجوز دیدار بستگانشان در غزه با این زندانیان و پایان دادن به نگهداری زندانیان فلسطینی در حبس انفرادی بود، به اعتصاب غذای خود پایان دادند.
Ibrahim Hamed, Marwan Barghouti, Ahmed Saadat, Sivan Weizman
مترجمام**1486**1010
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن