تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821002471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان زنجان سه هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان نیک بخش:
استان زنجان سه هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است
زنجان - خبرگزاری مهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: استان زنجان سه هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.



به گزارش خبرگزاری مهر، امیرعلی نیک‌بخش افزود: هنوز پیکر مطهر 160 شهید به دست خانواده آن‎ها نرسیده است و آن‎ها هنوز جاویدالاثر هستند و مادران و همسران آن‎ها منتظر و چشم در راه عزیزان خود مانده‎اند و پنج هزار جانباز و 700 آزاده نیز آمار کمی نیست و ما باید بتوانیم قدردان این‎ها باشیم و احترام آن‎ها و خانواده این عزیزان را نگه داریم.

وی  با بیان اینکه خانواده های شهدا سفیران نظام اسلامی در ترویج آرمانها وارزش های شهدا هستند. ادامه داد:  اگر ما امروز از موفقیت و عزت برخوردار هستیم، مدیون خون شهدا و خانواده آن‌ها است و جای افتخار است که بعد از 36 سال جنگ تحمیلی هنوز خانواده‎های شهدا استوار و محکم هستند. مادران شهدا فرزندان بزرگی را تربیت کرده و تقدیم انقلاب کردند و آن‎ها هستند که این افتخار را ایجاد کردند. شهدا رفتند، اما راه شهدا همچنان باقی است و هر چه داریم از برکت ادامه‌دهندگان خون شهدا است.

نیک بخش   تأکید کرد: 24 فروردین امسال با وفات بانوی فداکار اسلام حضرت ام‌البنین(س) مصادف و روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‎گذاری شده است افزود: شهیدان انقلاب اسلامی رفتند و جنگیدند و خون خود را دادند و راه حسینی و نهضت حسینی را انتخاب کردند و وظیفه ما این است که  این راه ادامه دهیم، همان‌گونه که حضرت زینب(س) که در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه پیام‌رسان خوب راه شهدا خانواده آن‎ها هستند افزود:  اگر انقلاب تا امروز برپا ایستاده و در برابر استکبار ایستادگی کرده، به برکت خون شهدا و ایثارگران بوده که انقلاب را بیمه کرده است و مسیر این‌گونه طلب می‎‌کند که کسانی که مانده‎اند، دنباله‌رو آن‎ها باشند.


۱۳۹۳/۱/۲۴ - ۱۶:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن