تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798266408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون بنیاد شهید: رییس جمهور توجه ویژه ای به خانواده شهدا دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون بنیاد شهید: رییس جمهور توجه ویژه ای به خانواده شهدا دارد اراک- ایرنا- معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید کشور گفت: رییس جمهور توجه ویژه ای به خانواده معظم شهدا دارد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈسید حسن موذنیˈ روز یکشنبه در آیین تجلیل از مادران و همسران آسمانی در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری استان مرکزی افزود: دکترروحانی با وجود مشغله فراوان هر 15 روز یک بار از دو خانوداه شهید بازدید می کند و به درد دل های آنان گوش می دهد که این عمل صالح نشان از جایگاه رفیع شهدا و خانوداه های آن عزیزان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.
وی، تکریم خانواده های معظم شهدا را وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: والدین شهدا پدران و مادران معنوی جامعه ایران زمین هستند، بنابراین تکریم این عزیزان باید در جامعه و به خصوص در بین جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب نهادینه شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید کشور ادامه داد: همسران مکرم شهدا هم مسوولیت سنگین شهید خود را بر دوش گرفتند و نه تنها به عنوان مادر بلکه به عنوان مادری که رسالت پدر را به عهده داشت در تربیت فرزندان صالح خود همت گماردند و به پاسداری از ارزش ها، اهداف و خون شهدا پرداختند.
وی بیان کرد: مادران امروز و فردای ایران باید همسران پرافتخار شهدا را به عنوان الگوی ماندگار فراروی خود قرار دهند و از مکتب انسان ساز آنها الهام گیرند و در سایه آموزه های انسان ساز آنان به تربیت نسلی مؤمن و وفادار که راه شهدای عالیقدر را تداوم بخشند، همت گمارند.
وی اضافه کرد در دوران دفاع مقدس، مادران این سرزمین فرزندان و پاره های تن خود را برای دفاع از کیان اسلام، قرآن و خاک پاک ایران زمین به جبهه های حق علیه باطل فرستادند ومادران امروز جامعه باید با تربیت فرزندان صالح دین خود را به شهدا و خانواده های معظم آن عزیزان ادا کنند.
وی ادامه داد: هم اکنون که دشمنان ایران اسلامی با هجمه های فرهنگی خود جوانان ما را هدف قرار داده اند، مادران جامعه باید با بهره گیری از رهنمود های مکتب مقدس اسلام و قرآن کریم فرزندان خود را تربیت کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید کشور عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی با هجمه های فرهنگی مختلف در صدد هستند تا توجه به وجود مبارک ائمه اطهار را در بین مردم کمرنگ کنند، بنابراین مادران ایران زمین باید امام علی (ع) را الگوی پسران و حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی دختران خود معرفی کنند تا نام و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تا انقلاب امام زمان (عج) در ایران زمین باقی بماند.
وی در ادامه سخنان خود به سالروز وفات حضرت ام البنبن(س) اشاره کرد و گفت: زندگی و اخلاق این بانوی بزرگ، الگویی بسیار مناسب برای بانوان جوامع اسلامی است.
حجت الاسلام موذنی اضافه کرد: مادران و همسران شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی باید این بانوی بزرگ را الگوی صبر و استقامت خود قرار دهند.ک/2
7115/559
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن