تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821126386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام یارانه ها در دفاتر خدمات ارتباطی ، پلیس +10 و پست انجام شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ثبت نام یارانه ها در دفاتر خدمات ارتباطی ، پلیس +10 و پست انجام شود یزد- ایرنا - ستاد هدفمندی یارانه های یزد اعلام کرد: ثبت نام در دفاتر خدمات ارتباطی، پلیس +10، پست و پست بانک با ارائه کد ملی انجام می شود .


به گزارش ایرنا ، ستاد هدفمندی یارانه های استان یزد در اطلاعیه ای با تاکید بر اینکه کسانی که به اینترنت دسترسی ندارند برای ثبت نام هدفمندی یارانه ها حتی الامکان به مراکز تعیین شده از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها مراجعه کنند، اعلام کرد: ثبت نام در دفاتر پیشخوان دولت، پلیس +10، پست و پست بانک، بدون اعلام و ارائه شماره حساب بانکی یارانه ای و فقط با ارائه کد ملی انجام می شود ؛ ضمن آنکه ثبت نام از هر نقطه کشور با ورود به سایت www.refahi.ir امکانپذیر است .
این اطلاعیه می افزاید: طبق توافقات انجام شده افراد نیازمند متقاضی دریافت یارانه نقدی که در روستاها و مناطقی زندگی می کنند که دسترسی به اینترنت ندارند می توانند به دفاتر خدمات پست و پیشخوان دولت، پست بانک، دفاتر خدمات ارتباط روستایی، شوراهای اسلامی محل، فرمانداری ها، بخشداری ها و استانداری و ادارات کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی مراجعه کنند .
با توجه به اینکه برخی مردم با مراجعه به کافی نت ها و سایر مرکز دارای امکانات اینترنت اقدام به ثبت نام می کنند این گونه افراد از درج صحیح اطلاعات خود اطمینان حاصل نمایند؛ چرا که امکان ویرایش اطلاعات اشتباه وجود ندارد .
ستاد هدفمندسازی یارانه های یزد با اشاره به اینکه پس از نهایی شدن مراحل ثبت نام کد شناسه ثبت نام به شماره تلفن همراه متقاضیان ارسال می شود ممکن است برای برخی افراد این پیامک ارسال نشود اما در صورت درج صحیح شماره تلفن همراه حداکثر تا پایان فروردین این پیامک برایشان ارسال می شود .
ستاد هدفمندی یارانه های یزد همچنین با اشاره به اینکه برخی اطلاعات و آمار در برخی سایت ها و رسانه ها منعکس شده که صحیح نیست ضمن قدردانی از رسانه هایی که تلاش مجدانه ای برای اطلاع رسانی صحیح طرح ثبت نام هدفمندی یارانه ها را دارند، اعلام کرد: رسانه ها اخبار و اطلاعات موثق و صحیح را از این ستاد دریافت و نسبت به درج آن اقدام کنند .
آمار و اطلاعات از تعداد متقاضیان ثبت نام در پایان طرح از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام خواهد شد .ک/3
650/1968
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن