تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820467434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازارچه پرویزخان و خسروی عامل توسعه اقتصادی کرمانشاه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه رضایی عنوان کرد:
بازارچه پرویزخان و خسروی عامل توسعه اقتصادی کرمانشاه است
کرمانشاه ـ خبرگزاری مهر: استاندار کرمانشاه گفت: بازارچه پرویزخان و خسروی وجهه ای بین المللی دارند و می توانند برای کرمانشاه اثرات اقتصادی بسیاری مطلوبی در آینده داشته باشند.



به گزارش خبرنگار مهر، استاندار کرمانشاه شامگاه شنبه در چهاردهمین جلسه ستاد توسعه اقتصادی استان کرمانشاه که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی تشکیل شد، اظهار داشت: امروز بازارچه مرزی پرویزخان در سطح بین المللی شناخته شده است، به همین دلیل باید آن دست از مشکلاتی که در این بازارچه وجود دارد در سریعترین زمان ممکن رفع شود. ابراهیم رضایی گفت: در طول این مدت با استفاده از کارشناسان اقتصادی برخی از مشکلات و کمبودهای استان در بحث بازارچه های مرزی مورد بررسی و شناسایی قرار گرفته اند. استاندار کرمانشاه با اشاره به مشوقهای اقتصادی برای تجار و بازرگانان، تاکید کرد: بازارچه پرویزخان و خسروی وجهه ای بین المللی دارند و می توانند برای کرمانشاه اثرات اقتصادی بسیاری مطلوبی در آینده داشته باشند. رضایی در ادامه وجود خطوط راه آهن در هر منطقه ای را عامل توسعه اقتصادی دانست و گفت: یکی از دغدغه های اصلی استان کرمانشاه موضوع راه آهن همدان ـ کرمانشاه ـ خسروی است، اگر این مهم در شرایط کنونی کرمانشاه حل شود، می تواند باعث جهش اقتصادی دراستان شود. استاندار کرمانشاه بیان داشت: یکی دیگر از مشکلات ما در بازارچه ها، فعالیت بیمه ای انحصاری در مرز مشترک استان با کشور عراق است که در صورت افزایش تعداد این بیمه ها می توان باعث افزایش مسافر به مرزهای استان شویم. وی در پایان خاطرنشان ساخت: مسئولان اقتصادی استان باید برای پیشبرد بهتر و دقیقتر کار از تجربیات دیگر استانهای کشور بهره ببرند.


۱۳۹۳/۱/۲۴ - ۱۰:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن