تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820784996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وظیفه شهرداری تیم داری نیست/ بسکتبال گرگان پناهی جز شهرداری ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان ربیعی:
وظیفه شهرداری تیم داری نیست/ بسکتبال گرگان پناهی جز شهرداری ندارد
گرگان- خبرگزاری مهر: سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: تیمداری ورزش بسکتبال شهرداری گرگان بر اساس قانون بر عهده شهرداری ها نیست، در واقع وظیفه شهرداری گرگان تیمداری نیست.



به گزارش خبرنگار مهر، حسین ربیعی شامگاه شنبه در هفتادو هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان در نطق پیش از دستور خود افزود: متولی اصلی ورزش در سطح قهرمانی وتیمداری اداره کل ورزش و جوانان استان است که باید ضمن پشتیبانی از رشته های ورزشی در مدیریت و تیمداری آنها قدم بردارد. وی ادامه داد: شورا و شهرداری گرگان با درآمدی که از جیب شهروندان به دست می آورند هر سال چند صد میلیون تومان را برای بسکتبال گرگان هزینه می کنند. وی تصریح کرد: شورا و شهرداری گرگان ضمن برطرف کردن مشکلات شهری در زیرساخت ورزش عمومی وظایفی را در مجموعه ای به نام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تعریف کرده اند  که در سال چند میلیارد تومان برای ورزش شهر هزینه می شود. ربیعی بیان داشت: در دوره دوم و سوم شورای اسلامی شهر گرگان سعی شد که با جذب اسپانسر بومی و غیر بومی برای ورزش بسکتبال، هزینه های شهرداری را کاهش دهیم که متاسفانه این تلاش به جایی نرسید. وی اظهار کرد: در دوره چهارم اعضای شورا به تجزیه و تحلیل ورزش بسکتبال پرداختند که با توجه به معذور بودن شهرداری از تیمداری و شکست های پی در پی این ورزش، وجود بازیکنان ضعیف و عدم همکاری دیگر دستگاههای اجرایی در حمایت مالی از این رشته و انتظارات سایر رشته های ورزشی از کمک های شهرداری باعث شد تا اعضای شورا دیگر به تیمداری بسکتبال رای ندهند. سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان تاکید کرد: این تصمیم با توجه به احساس مسئولیت اعضای شورا اتخاذ شد که بسیاری از افرادی که سالها تیم را همراهی کرده و به آن عشق می ورزیدند و به خصوص آن دسته از افرادی که سالها جوانی خود را برای این ورزش گذاشته بودند، از انجام این تصمیم ناراحت شدند. وی اذعان داشت: به تصمیم اعضای شورا به عنوان نماینده و معتمد مردم باید احترام گذاشته شود اگرچه برخلاف نظر و عقیده ما باشد؛ نباید جوانان طرفدار بسکتبال حق و حقوق اعضای شورا را در راستای وظایفشان نادیده بگیرند بلکه باید ضمن احترام به این تصمیم و قانونی دانستن آن، سعی کنند با رای زنی و دفاع منطقی و برخوردی شایسته در مقابل اعضای شورا نظرات خود را اعلام کنند. حسین ریبیعی یادآور شد: با نگاه به گذشته و حال پی به این موضوع می بریم که بسکتبال گرگان پناهی به جز شهرداری ندارد و این فرزند خوانده را هرچند که شرارت و مشکلاتی دارد، نمی توان از آغوش گرمی که سالها در آن نفس کشیده است، جدا کنیم. وی در خاتمه تصریح کرد: با توجه به بودجه 200 میلیاردی سال جاری شهرداری گرگان، برای خوشحال کردن فرزندانمان که به این رشته عشق می ورزند؛ در کنار سایر تیم های ورزشی برای حفظ تیم بسکتبال که مهد شهر گرگان، نسبت به حمایت از آن اقدامات لازم انجام بگیرد.


۱۳۹۳/۱/۲۴ - ۱۰:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن