تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816744086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانکداري الکترونيکي موجب کاهش فساد بانکي مي شود / رسوب منابع بانکي به هيچ وجه قابل قبول نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ فروردين ۱۳۹۳ (۹:۵ق.ظ)
بانکداري الکترونيکي موجب کاهش فساد بانکي مي شود / رسوب منابع بانکي به هيچ وجه قابل قبول نيست بانکداري الکترونيکي از باب هزينه هاي موجود در سيستم هاي بانکداري، نرخ هزينه کرد مشتري را براي استفاده از سيستم بانک بايد کاهش دهد.
ايرج نديمي نماينده مردم لاهيجان و سياهکل در خانه ملت درخصوص ترويج استفاده از بانکداري الکترونيک در جامعه به خبرنگار خبرگزاري موج گفت: يکي از الزامات رشد عملکرد در بانکداري الکترونيکي سرعت بالا، دقت، کاهش مداخله دستي و فراهم شدن امکان پايش و نظارت است.
وي ادامه داد: طبيعتا بانکداري الکترونيکي از باب هزينه هاي موجود در سيستم هاي بانکداري، نرخ هزينه کرد مشتري را براي استفاده از سيستم بانک بايد کاهش دهد.
عضو کميسيون اقتصادي مجلس با اشاره به اين کاهش هزينه ها، اظهارکرد: بانکداري الکترونيکي همچون بانک حکمت مي تواند در آينده اي نه چندان دور با کاهش هزينه کردهاي مشتري حتي از منظر زمان، خيالي آسوده را براي مشتريان خود محيا کند که آنان از طريق اينترنت تمامي امور بانکي خود را به سهولت انجام دهند که اين اقدام قطعا در کاهش هزينه هاي آن فرد نيز تاثيرگذار است.
وي افزود: با راه اندازي و ترويج استفاده از بانکداري الکترونيکي، مي توان در آينده شاهد کاهش حمل و نقل، تردد، خستگي و بهره وري کافي بود که اين خود جزو مزاياي استفاده از اين نوع بانکداري است.
اين عضو هيات رئيسه کميسيون تلفيق با تاکيد بر اينکه بانکداري الکترونيک جزو قدامات ضروري جامعه محسوب مي شود، تصريح کرد: در کلان شهرهايي همچون تهران دغدغه هاي مردم براي دريافت و پرداخت بانکي و صف هاي طولاني بانکي زياد است و حتي امکان وجود خطرات بسياري نيز براي حمل کردن پول در کشور هست.
وي با اشاره به ديگر مزاياي اين نوع بانکداري در کشور، خاطرنشان کرد: بانک داري الکترونيک خدمت، حمايت ، کاهش هزينه و همچنين کمک به ملت و کشور علي الخصوص کاهش هزينه بانک هاست.
نديمي همچنين کاهش مداخلات در انجام امور بانکي را مفيد خواند و تاکيد کرد: با کاهش مداخلات در امور بانکي مي توانيم مطمئن باشيم که مفاسد اقتصادي نيز در بانک ها کاهش مي يابد ؛ در بانکداري الکترونيک با فراهم آوردن امکان نظارت شفاف، بسياري از راه هاي دور زدن قانون نيز گرفته مي شود و مي توانيم از انجام عمليات هاي زيرميزي جلوگيري کرد.
وي ادامه داد: در راه اندازي بانکهاي خصوصي، دولتي و حتي بانک هاي مرتبط با نهادها تصوراتي وجود دارد که پول هاي سپرده شده را در هدف گذاري معين، سرمايه گذاري نمي کنند و به انجام پروژه هاي درون بانکي خود مي پردازند ؛ بسياري بر اين اعتقادند که بخش عمده اي از دريافت و پرداخت ها طبق قانون انجام نمي پذيرد، يعني بخش عمده اي از پول ها رسوب دارد.
نديمي در پايان خاطرنشان کرد: مجلس شوراي اسلامي از هر رويکردي که مسبب رقابتي شدن فضاي بانکداري و همچنين خروج از نظارت و دستورات دولت باشد حمايت مي کند تا با عدم رسوب منابع در بانک، بتوانيم با ارائه تسهيلات به رونق رشد کارگاه ها و بنگاه هاي اقتصادي و توليدي کشور کمک کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن