تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814735753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت فیلم داستانی روز بی‌پایان در قم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم سرهنگ صادقی خبر داد:
ساخت فیلم داستانی روز بی‌پایان در قم
قم - خبرگزاری مهر: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم از ساخت فیلم داستانی روزبی پایان به تهیه کنندگی این معاونت با موضوع رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در استان قم خبر داد.



به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد صادقی با اعلام این خبر اظهار داشت: سوانح و حوادث رانندگی عواقب جبران ناپذیری برای خانواده‌ها رقم زده که بعضی موارد باعث بی‌سرپرستی خانواده‌ها شده است. وی بی‌توجهی و عدم رعایت قانون را از سوی رانندگان، از دلایل وقوع این حوادث تلخ عنوان کرد و افزود: معاونت اجتماعی استان با هدف آگاهی بیشتر شهروندان و پیشگیری از وقوع چنین حوادثی با ساخت تولیدات هنری و تصویری گام مثبتی دراین زمینه برداشته است. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به ساخت فیلم داستانی روز بی‌پایان گفت: پس از فیلم‌های کوتاه عبرت، گدای میلیونر، رویای شیرین، قول پدر، این فیلم آموزشی نیز با محوریت پیشگیری از معضلات اجتماعی و تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی از صداو سیمای مرکز قم پخش خواهد شد. گفتنی است فیلم روز بی‌پایان به کارگردانی محسن علیپور نویسندگی مهدی مرادی جمکرانی و مدیر تولید علی دزفولی و ایفای نقش بازیگرانی چون امیر نظری، حسین ختوان، مریم یزدانی، آیداطباطبایی آرش طباطبایی، اردلان نوبخت، ابوالفضل نبی لو، مهدی مرادی برای پخش ازشبکه استانی آماده شده است.
 


۱۳۹۳/۱/۲۳ - ۱۲:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن