تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820945862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از توسعه روابط اقتصادی با کشورهای همسایه استقبال می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان اقتصادی رضوی ؛ از توسعه روابط اقتصادی با کشورهای همسایه استقبال می کنیم خبرگزاری پانا: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان اقتصادی رضوی گفت: سازمان اقتصادی رضوی به عنوان بزرگترین هلدینگ اقتصادی شرق کشور از ظرفیت‌ و امکانات مناسبی برای ارائه تولیدات و خدمات در عرصه‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، صنایع غذایی، داروئی، عمرانی و ساختمانی برخوردار است و از توسعه روابط اقتصادی با کشورهای همسایه استقبال می کند.
۱۳۹۳ شنبه ۲۳ فروردين ساعت 11:41



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، مهندس مهدی عزیزیان در دیدار با سرکنسول های کشورهای قزاقستان، ترکمنستان و افغانستان در مشهد مقدس اظهار کرد: ارادتمندان و علاقه مندان به ساحت مقدس امام هشتم (ع) در طول سالیان مختلف با وقف و نذر اموال و دارایی های مختلف، زمینه ساز گسترش و توسعه خدمت رسانی بهتر و شایسته تر به زائرین حرم مطهر آن حضرت بوده اند.
مهندس عزیزیان اظهار کرد: آستان قدس رضوی با مدیریت موفق اسلامی و با درایت و رهنمودهای آیت ا... واعظ طبسی مقام منیع تولیت عظمی ، پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی توانسته است با استفاده صحیح ، درست و رعایت موازین شرعی از موقوفات و نذورات تقدیمی از سوی ارادتمندان و علاقه مندان حضرت رضا (ع)، خدمات بزرگی را جهت استفاده عموم زائرین ارائه نماید.
عزیزیان گفت: رعایت کیفیت مطلوب در ارائه محصولات و بهره‌وری و صرفه اقتصادی، همواره مد نظر مدیران و تصمیم‌گیران سازمان اقتصادی رضوی قرار داشته است.
وی تصریح کرد: تداوم بلند مدت فعالیت بنگاه‌ها و شرکت‌ها در عرصه‌های گوناگون اقتصادی منوط به انجام مطالعات مستمر در زمینه فناوری‌ و روش‌های نوین تولید محصول است و این اصلی بوده که طی این سالها دنبال نموده ایم.
وی بیان کرد: با توجه به اهمیت بروز رسانی اطلاعات و استفاده از روش‌ها و فناوری‌های نوین، شرکت‌ها و موسسه‌های تابعه این سازمان، پروژه‌های خود را همواره مطابق با روش های نوین علمی انجام داده‌اند.
عزیزیان با اشاره به تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده از سوی این سازمان یادآور شد: استفاده از فناوری‌های نوین مهندسی در صنعت ساختمان، توجه به تولید محصولات نوین ساختمانی مطابق با استانداردهای روز دنیا، سبک سازی بناها، تولید محصولات دارویی و غذایی جدید از جمله مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد.
 مدیرعامل سازمان اقتصادی رضوی با اشاره به این که یکی از معضلات صنایع، ارتباط ضعیف با دانشگاه‌ها و مراکز علمی و آموزشی است، عنوان کرد: سازمان اقتصادی رضوی همواره تلاش داشته است تا از مشاوره‌های متخصصان در هر رشته‌ای، برای حل مشکلات و ارائه راه‌کارهای علمی و سودمند استفاده کند.
وی در پایان گفت: توجه به كیفیت ، تولید مناسب و حضور موثر در بازار فروش از عوامل اساسی موفقیت در فعالیتهای اقتصادی و تولیدی سازمان اقتصادی رضوی است و این آمادگی وجود دارد تا در جهت توسعه همکاری های اقتصادی با کشورهای همسایه تعامل نمائیم.
شایان ذکر است، پیش از دیدار سر کنسولهای کشورهای قزاقستان،ترکمنستان و افغانستان در مشهد مقدس با مهندس عزیزیان،طی  3 ساعت آنان از شرکت های نان قدس رضوی و فرآورده های غذایی رضوی بازدید کردند.

 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن