تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821174617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق نامگذاری امسال نیازمند عزم جدی و اراده مصمم مدیران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تحقق نامگذاری امسال نیازمند عزم جدی و اراده مصمم مدیران است گرگان - ایرنا- نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق نامگذاری امسال (اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی) مدیران باید عزم جدی، اراده مصمم و انگیزه اعتقادی بالا داشته باشند تا بتوانند این ماموریت را به انجام برسانند.


به گزارش ایرنا، ˈعیسی امامیˈ روز شنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق گلستان با تبیین شعار سال اظهارکرد: در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی به عنوان نقشه راه، امسال از سوی معظم له با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است.
امامی با بیان اینکه عزم مدیران در تحقق این شعار ،آسیب پذیری کشور را در مقابل زیاده خواهی های دشمن کم می کند، تصریح کرد: باید با برنامه ریزی در بخش گفتمان سازی برای مردم، زمینه حضور آنها در دفاع اقتصادی را تسهیل کرد.
به گفته وی، عزم اقتصادی، جزو برنامه اصلی کشور است و از سوی دیگر در بحث اقتصاد مقاومتی نیز تورم، اشتغال، تولید، سرمایه گذاری مطرح می باشد و اگر می خواهیم وارد اقتصاد شویم باید با این مقوله ها آشنا بوده و هزینه و شیوه تامین منابع هر کدام را بدانیم.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ورییس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق گلستان نیز با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری، گفت: امروز در همه عرصه ها به ویژه عرصه اقتصاد و توانمندی در این حوزه به یک فرهنگ پویا و توانمند که بتواند اقتصاد کشور را با پشتوانه کارشناسی، مصرف صحیح و هدایت، در ریل توسعه قرار دهد، نیازمندیم.
مهندس ˈایرج حیدریانˈ اظهار کرد: چرا که بدون تکیه و داشتن فرهنگ توانمند و قوی همراه با خردورزی و تدبیر و امید، نمی توانیم اقتصادی پویا و متحول داشته باشیم و با تدبیر مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد و نقشه راه شاهد تحول اقتصادی در کشور و نجات اقتصاد کشور خواهیم بود.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت منابع آبی استان و بروز پدیده خشکسالی در سال جاری گفت: باید خود را برای گذر از آن آماده نماییم تا با ارائه خدمات و راهکارهای درست همچون سال های گذشته بتوانیم از این بحران گذر کنیم.
در ابتدای این جلسه مهندس ˈعلیرضا خواستارˈ رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان، در خصوص وضعیت و سیمای آب شرب استان ،پروژه های در دست اجراء، خشکسالی ،بحران آب و چالش های فرارو و وضعیت آب شرب روستاهای شهرستان های گرگان و آق قلا مطالبی را ارائه نمود.
601/506
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن