تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814695880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه احداث پل شهید دقایقی اهواز جلوتر از زمان بندی در حال پیشروی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پروژه احداث پل شهید دقایقی اهواز جلوتر از زمان بندی در حال پیشروی است معاون عمرانی شهرداری اهواز گفت: پروژه احدخبرگزاری پانا: اث پل شهید دقایقی كه در بهمن ماه كلنگ‌زنی شد، در حال اجراست و با روند كنونی، از زمان‌بندی در نظر گرفته شده برای این پروژه جلوتر هستیم.
۱۳۹۳ شنبه ۲۳ فروردين ساعت 11:04



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، معاون عمرانی شهرداری اهواز گفت: پروژه احداث پل شهید دقایقی كه در بهمن ماه كلنگ‌زنی شد، در حال اجراست و با روند كنونی، از زمان‌بندی در نظر گرفته شده برای این پروژه جلوتر هستیم.
 محمدعلی دوایی‌فر اظهار کرد: بر اساس زمان‌بندی یک ساله انجام عملیات احداث پل شهید دقایقی، اقدامات لازم در جهت اجرای این طرح در حال انجام است و کار با سرعت در حال پیشروی است.
وی ادامه داد: مشکل خاصی در اجرای طرح ایجاد نشده و تنها نگرانی سازمان آب و برق از نحوه اجرا و احتمال خاک‌ریزی در رودخانه کارون بود که با صراحت اعلام می‌کنم هیچ‌گونه خاکریزی در کارون صورت نخواهد گرفت و در اجرای این طرح نیازی به خاکریزی نیست.
معاون عمرانی شهرداری اهواز افزود: کارگروه هماهنگی تجهیز شده و در حال فعالیت هستند. کارگروه مستقر در محل اجرای پروژه در حال نصب شمع‌ها و سرستون‌ها است و کارگاه شهرک صنعتی نیز تیرهای فلزی را در حال آماده‌سازی دارد. حدود 80 تا 90 کارگر نیز با سرعت در حال انجام کار هستند و کار همچنان ادامه دارد.
دوایی‌فر در خصوص اعتبار پروژه گفت: اعتبار اولیه 10.5 میلیارد تومان بوده که در صورت نیاز و انجام اقدامات بیشتر از اعتبار 25 درصد ابلاغیه نیز می ‌وانیم استفاده کنیم که در مجموع 13.5 میلیارد تومان اعتبار احداث پل شهید دقایقی در نظر گرفته شده است.

 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن