تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815754764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشمندان هسته ای كشور ادامه دهنده راه شهداء هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سعادت در آیین بزرگداشت سالروز فناوری هسته ای: دانشمندان هسته ای كشور ادامه دهنده راه شهداء هستند خبرگزاری پانا: استاندار آذربایجان غربی گفت: دانشمندان هسته ای كشور ادامه دهنده راه شهداء هستند و با تاسی از سیره و مكتب ائمه اطهار(ع)، عزت، افتخار، سربلندی و اقتدار را برای میهن اسلامی به ارمغان آورده اند.
۱۳۹۳ شنبه ۲۳ فروردين ساعت 08:04



به گزارش خبرگزاری پانا، قربانعلی سعادت درهمایش بزرگداشت سالروز ملی فناوری هسته ای كه با حضور خانواده شهید "داریوش رضایی نژاد" از شهدای هسته ای كشورمان در كانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد، اظهارداشت: دانشمندان هسته ای ایران اسلامی با تكیه بر ایمان، خودباوری و اعتماد به نفس توانستند به رفیع ترین قله های علم و دانش در زمینه علوم هسته ای دست یازند و انحصارگرایی را در این علوم بشكنند.  
وی ادامه داد: امروز دانشمندان هسته ای كشور ادامه دهنده راه شهداء هستند و با تاسی از سیره و مكتب ائمه اطهار(ع)، عزت، افتخار، سربلندی و اقتدار را برای میهن اسلامی به ارمغان آورده اند.
 
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ترور دانشمندان هسته ای كشور به دست ایادی استكبار و مخالفان نظام مقدس اسلامی نیز گفت: دشمنان نظام مقدس اسلامی باید بدانند كه با این توطئه ها و تهدیدات نمی توانند مانع پیشرفت و ترقی ملت بزرگ ایران اسلامی شوند بلكه ملت ایران مصمم تر از قبل در راه اعتلای ایران اسلامی حركت می‌كنند.
 
سعادت اضافه نمود: پیروزی خون بر شمشیر بعنوان فلسفه قیام عاشورا و حركت امام حسین(ع)، همواره الگو و الهام بخش انقلاب اسلامی و ملت ایران بوده و امروز نیز پس از گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی، همین شعار و اعتقاد در میان ملت موج می‌زند.
 
وی همچنین به شعار سال 93 اشاره نمود و افزود: در سال 93 نیز علی رغم وجود تمامی مسائل و مشكلات، سعی خواهیم كرد با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی و با تكیه بر عزم ملی و مدیریت جهادی، موانع و مشكلات را از سر راه برداریم؛ چنانكه این ملت، ایستادگی و مقاومت خود را در شرایط سخت تری مانند دوران دفاع مقدس به اثبات رسانده است.
 
استاندار آذربایجان غربی، تربیت نیروهای ارزشمند و انقلابی را از بزرگترین سرمایه های انقلاب اسلامی عنوان كرد و گفت: شهدای والامقام با شهادت خود، درس ایثار ،فداكاری و مقاومت را به ملت ایران آموختند و فرهنگی را در جامعه بنیان نهادند كه هیچگاه تمام شدنی نیست.
 
سعادت خاطرنشان نمود: علی رغم اعمال تحریم های دشمنان و بدخواهان نظام مقدس اسلامی علیه ملت ایران، به بركت خون شهداء، امروز شاهد دستیابی دانشمندان ایران اسلامی به علوم و تكنولوژی های برتر دنیا هستیم.
 
وی تشكیل حكومت اسلامی و برقراری نظام جمهوری اسلامی را از نعمات خداوند متعال دانست و گفت: در نظام جمهوری اسلامی برخلاف حكومت های قبلی، جوانان و دانشمندان دارای ارزش و جایگاه برجسته ای هستند و زمینه فعالیت و نوآوری برای آنان در این نظام فراهم است.
 
استاندار آذربایجان غربی به برخی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان اشاره كرد و افزود: به بركت این نظام الهی، امروز شاهد تربیت و فعالیت بیش از دو هزار نفر در موسسات قرآنی استان هستیم بطوریكه هر یك از این جوانان امروز الگویی برای جهانیان هستند.
 
سعادت با بیان اینكه شهداء نشان دادند كه بمب هسته ای و موشك مایه برتری نیست، ادامه داد: امروز در دنیا هر كشوری كه نیروی انسانی متخصص و متعهد دارد جزو كشورهای برتر دنیا به شمار می‌رود و امروز به حول و قوه الهی این مساله در ایران اسلامی نمود عینی دارد.
 
وی در پایان خاطرنشان نمود: امیدواریم همه ما با الگوگیری از مكتب شهداء و با عزم ملی و همگانی بتوانیم در جهت تحقق آرمان های شهداء، امام راحل و مقام معظم رهبری گام های استواری برداریم.
 
گفتنی است در پایان این همایش، استاندار آذربایجان غربی با اهدای لوح و هدایایی، از خانواده معظم شهید "داریوش رضایی نژاد" از شهدای هسته ای كشور، تجلیل نمود.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن