تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820982835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفدهمین کنگره اورولوژی ایران برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هفدهمین کنگره اورولوژی ایران برگزار می شود تهران - ایرنا - دبیر هفدهمین کنگره انجمن اورولوژی ایران از برگزاری هفدهمین کنگره اورولوژی و هشتمین کنگره پرستاری اورولوژی از نهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه در تهران خبر داد.


به گزارش روز جمعه خبرنگار اجتماعی ایرنا، دکتر «سراج الدین وحیدی» با بیان اینکه نگاه این کنگره به ارتقا مهارت و تکنیک جراحی همکاران است، درمورد برنامه های این کنگره گفت: برنامه های آن بگونه ای طرح ریزی خواهد شد که همکاران اورولوژیست در فضایی راحت و به دور از اعداد و آمار خسته کننده، نقطه ضعف های عمل های جراحی خود را دریابند و در آینده با عوارض کمتری در عمل های جراحی و ارائه خدمات خود مواجه باشند.
وی ادامه داد: هدف ما این است که با پرهیز از خستگی فکری و ذهنی همکاران، راهکارهای عملی و کاربردی برای ارائه خدمات با کیفیت بهتر و لذت بخش را فراهم کنیم و در همین راستا انتظار داریم همکاران با ارسال پست الکترونیک، نمابر، نامه و ارتباط تلفنی موضوعات مورد نیاز و پیشنهادی خود را به آدرس دبیرخانه کنگره با ما در میان بگذارند.
وحیدی با بیان اینکه با استفاده از تکنیک های نوین جراحی، امروزه زمان بستری و عوارض درمان بی اختیاری ادرار استرسی در زنان به حداقل رسیده، افزود: این درمان به روش آندوسکوپیک و به کمک نوارهای جدید انجام می شود.
وی با اشاره به شیوع عارضه بی اختیاری استرسی ادرار در زنان گفت: در این عارضه با افزایش فشار شکمی بر اثر سرفه و عطسه، فرد به علت شل شدگی عضلات کف لگن دچار بی اختیاری ادرار می شود.
وحیدی افزایش سن و زایمان های مکرر و زیاد را علتی برای بروز این عارضه در زنان برشمرد و ادامه داد: این عارضه در اصطلاح عوام به «افتادگی مثانه» معروف است.
دبیر هفدهمین کنگره انجمن اورولوژی ایران با بیان اینکه با انجام برخی ورزش های عضلات کف لگن می توان جلوی این عارضه را گرفت، گفت: برای درمان بی اختیاری استرسی ادرار می توان با قرار دادن وسایلی در داخل واژن عضلات را منقبض کرد که اصطلاحا این عمل فیزیوتراپی عضلات کف لگن نامیده می شود، اما این عارضه درمان دارویی و جراحی هم دارد.
وحیدی، بی اختیاری ادرار را مادرزادی یا ناشی از عوارض اعمال جراحی شکم و لگن دانست و گفت: با این وجود 70 درصد بی اختیاری ادرار از نوع استرسی و بر اثر شل شدگل عضلات کف لگن است و اگر کودکانی در سنین 4 تا 5 سالگی به بی اختیاری دچار شوند باید از نظر ناهنجاری مادرزادی مورد برسی قرار بگیرند.
دبیر هفدهمین کنگره انجمن اورولوژی ایران با بیان اینکه در این کنگره درمان ها و تکنیک های نوین جراحی بی اختیاری استرسی ادرار در زنان بحث و بررسی می شود، گفت: بیماری های سنگ کلیه، پروستات، تومورهای دستگاه ادراری، مشکلات ادراری زنان و اطفال و پیوند کلیه از دیگر موضوعات هفدهمین کنگره انجمن اورولوژی ایران است که از نهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می شود.
وحیدی با اشاره با حضور سخنرانانی از کشورهای اروپایی و آمریکایی در هفدهمین کنگره انجمن اورولوژی ایران افزود: پیش بینی می شود حدود یکهزار نفر از متخصصان مختلف بویژه جراحان و متخصصان کلیه و مجاری ادرار در این کنگره شرکت کنند.
اجتمام(2) ** 9317 ** 1071
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




22/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن