تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814710349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطعنامه پارلمان اروپا خشم ملت ایران را برانگیخته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه رودبار جنوب: قطعنامه پارلمان اروپا خشم ملت ایران را برانگیخته است کرمان- ایرنا- امام جمعه رودبار جنوب گفت: قطعنامه پارلمان اروپا علیه ملت ما مسئله ای است که این روزها خشم ملت ایران را بر انگیخته است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈعباس گروهیˈ در خطبه های نمازجمعه رودبار جنوب در جمع نمازگزاران افزود: اگر به کارنامه دولت های استعماری اروپا مراجعه شود و با دقت مورد بررسی قرار گیرد، مشخص می شود که این کارنامه یک کارنامه سیاهی که ننگ های بسیاری در آن به چشم می خورد، است.
وی ادامه داد: در قطعنامه مضحک اخیر آنها علیه ایران موارد خنده دار و طنز آلودی مانند آزاد کردن عوامل فتنه 88، باز کردن دفتر نمایندگی اتحادیه اروپا و به تعبیر من دفتر جاسوسی دیگر، پایان حصر خانگی سران فتنه، اینکه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم غیر دموکراتیک بوده و لغو ممنوعیت همجنس بازی در ایران مطرح شده که بسیار پرویی و بی ادبی است.
حجت الاسلام گروهی، تصریح کرد: کشور ایران نیاز به قیم ندارد و ما از هر جهت بالغ هستیم و اینگونه سخن گفتن آمرانه آنها به واقع گستاخانه است.
وی بیان کرد: معنای این قطعنامه این است که ملت ایران باید دست از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بردارد اما جواب ملت ایران این است که غربی ها و اروپایی ها ، صهیونیست ها بیش از سه دهه است که شما این خواب های آشفته را می بینید و تعبیر نمی شوند، زیرا این کارها و راه و توصیه های که اروپاهایی به ملت ایران دارند هیچ همخوانی و سنخیتی با اعتقادت و ایدئولو‍ژی ملت ایران ندارد.
امام جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: ملت شریف و ولایی ایران این فطعنامه ننگین را دخالت در امور داخلی ایران می دانند و تحت هیچ شرایطی اجازه دخالت به بیگانگان را نخواهند داد و در این میان از دولت تقاضا دارم که از ایجاد جاسوخانه جدید (دفتر نمایندگی اتحادیه اروپا) در ایران جلوگیری کند.
وی در ادامه به 13 جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین (ع) روز تکریم مادران و همسران شهدا اشاره کرد و گفت: این روز، روز بسیار خوبی برای تکریم مادران و همسران شهیدان انتخاب شده است و چون روز وفات حضرت ام البنین انسان را به یاد زنی می اندازد که همسر اولین شهید محراب حضرت علی (ع)، مادر چهار شهید است و مادران شهدا و همسران شهیدان باید از ایشان الگو بگیرند، همانطور که رهبری فرمودند اگر مادران شهیدان و همسران شهیدان بی صبری نشان می دادند شوق جهاد در راه خدا و شهادت در دل ها خشکیده می شد.ک/2
7443/2624
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




22/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن