تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820468513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله جنتی:عده ای سفیه در پارلمان اروپا دور هم جمع شده اند/ مردم ایران برای قطعنامه پارلمان اروپا ارزشی قایل نیستند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
آیت الله جنتی:عده ای سفیه در پارلمان اروپا دور هم جمع شده اند/ مردم ایران برای قطعنامه پارلمان اروپا ارزشی قایل نیستند

آیت الله جنتی:عده ای سفیه در پارلمان اروپا دور هم جمع شده اند/ مردم ایران برای قطعنامه پارلمان اروپا ارزشی قایل نیستند
دبیر شورای نگهبان با بیان این که قطعنامه پارلمان اروپا سند رسوایی آنان است، گفت: مردم ایران برای این قطعنامه ارزش و اعتباری قایل نیستند.
به گزارش نامه نیوز، از روابط عمومی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی روز یکشنبه در نخستین دیدار کارکنان نهاد شورای نگهبان در سال 93 قطعنامه اخیر پارلمان اروپا علیه جمهوری اسلامی ایران را فاقد مشروعیت و ارزش حقوقی دانست و افزود: این قطعنامه موجب هوشیاری ملت ایران می شود و مردم کشورمان را متوجه می کند که طرف آنها چه کسانی هستند.

دبیر شورای نگهبان با بیان این که مردم از دولت انتظار دارند در برابر زیاده خواهی اروپایی ها قاطعیت داشته باشد، ادامه داد: پارلمان اروپا می خواهد برداشت های نادرست خود را از حقوق بشر به دنیا تحمیل کند.

جنتی اضافه کرد: عده ای سفیه در پارلمان اروپا دور هم جمع شده اند و در حالی که خود به هیچ یک از ارزش های انسانی پایبند نیستند و با بی شرمی، روابط نامشروع همجنس بازان را مشروعیت بخشیده اند، در مورد عدم رعایت حقوق بشر در ایران سخن می گویند و علیه جمهوری اسلامی قطعنامه صادر می کنند.

وی همچنین به حمایت اتحادیه اروپا از سران فتنه اشاره کرد و افزود: این که چنین افراد معلوم الحالی از سران فتنه حمایت می کنند، مدال دیگری افزون بر مدال های ننگین قبلی است که سران فتنه بر گردن دارند.

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: اگر سران فتنه، شرم داشتند باید از خجالت آب می شدند.

بر اساس این گزارش، آیت الله جنتی در آغاز سخنان خود ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س)، آغاز سال 1393 را گرامی داشت.



1393/1/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن