تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802705537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه گرگان: کسانی که نیاز ندارند از ثبت نام یارانه انصراف دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه گرگان: کسانی که نیاز ندارند از ثبت نام یارانه انصراف دهند گرگان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: کسانی که به دریافت یارانه نقدی نیاز ندارند از ثبت نام در مرحله دوم انصراف دهند.


آیت الله ˈسیدکاظم نورمفیدیˈ در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته گرگان افزود: در دولت گذشته قانون هدفمندسازی یارانه ها به درستی اجرا نشد زیرا قرار بود درآمد حاصل از افزایش قیمت حاملهای انرژی که به تصویب مجلس رسیده بود صرف کمک به مردم، کمک به تولید و بخش سلامت شود.
وی گفت: متأسفانه در گذشته آنچه مجلس تصویب کرد اجرایی نشد زیرا باید بخشی از درآمدها صرف نیازمندان واقعی می شد که عقل پسند و شرع پسند بود و بخشی باید صرف تولید می شد تا سبب توسعه و اقتصاد کشور شود اما امروز متاسفانه تولید در کشور ما ایستا شده است.
امام جمعه گرگان افزود: اگر تولید در کشور رونق می گرفت بسیاری از مشکلات اعم از بیکاری و گرانی حل می شد و بخشی هم صرف بهداشت می شد که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اخیرا در خصوص سلامت بیاناتی داشتند.
وی گفت: دولت گذشته 960 هزار میلیارد ریال درآمد حاصل از افزایش قیمت حاملهای انرژی داشت که باید نصف آن را صرف کمک به مردم می کرد اما نه تنها همه آن را به مردم داد بلکه قریب به 400 هزار میلیارد ریال بیشتر از درآمدها نیز به مردم یارانه داد.
او افزود: قرار بود نصف 960 هزار میلیارد ریال به صورت یارانه ها به مردم پرداخت شود و نصف دیگر در بخشهایی مانند سلامت و تولید هزینه شود که این امر صورت نگرفت.
آیت الله نورمفیدی گفت: ما هم دوست داریم کشور در همه زمینه ها به ویژه اقتصادی پیشرفت کند اما این کار در دولت گذشته محقق نشد.
وی افزود: امروز دولت به این فکر افتاده به آنانی که واقعا نیازمند هستند کمک کند لذا ما نیز به کسانی که نیازی به این مبالغ ندارند توصیه می کنیم انصراف خود را با عدم نام نویسی اعلام کنند تا دولت بتواند کارها و برنامه های خود را اجرایی کند.
او اظهار کرد: مراجع تقلید نیز بر انصراف کسانی که نیازمند نیستند تأکید کرده و حتی آیت الله صافی اعلام کردند دریافت یارانه برای کسانی که نیاز ندارند خلاف شرع است و مردم باید در این زمینه با دولت همکاری داشته باشند تا درآمدها صرف حل چالشها شود.
آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه نیازهای مردم زیاد است اما درآمد دولت جوابگوی این نیازها نیست گفت: دولت بدهکاریهای زیادی از گذشته دارد که باید آن را پرداخت کند و مردم نیز باید در بسیاری از مصارف خود صرفه جویی کنند تا مشکلاتی مانند کمبود آب حل شود نه این که عده ای با تفکرات غلط مدعی شوند چون پول داریم پس زیاد مصرف می کنیم و هزینه آن را پرداخت خواهیم کرد.
امام جمعه گرگان ادامه داد: این مسئله باعث می شود تا در آینده ای نه چندان دور با کمبود آب و منابعی که قابل جبران و تأمین نیستند مواجه شویم.
وی در ادامه خطبه ها به قطعنامه اتحادیه اروپا علیه جمهوری اسلامی ایران نیز اشاره و بیان کرد: این قطعنامه بدتر از کاپیتولاسیون است زیرا در آن تنها این مطرح شده بود که مستشاران نظامی آمریکا در ایران باید مصونیت داشته باشند اما امروز چیزهایی خواسته اند که از کاپیتولاسیون بدتر است.
وی با اشاره به برخی مواد این قطعنامه گفت: در این قطعنامه ذکر شده که هیاتهایی که از اروپا به ایران سفر می کنند باید با هر شخصی که می خواهند ملاقات داشته باشند و ممکن است این افراد ضدانقلاب باشند که این مسئله به هیچ وجه در کشور ما میسر نخواهد بود.
او افزود: مسئله بعدی که آنان مطرح کرده اند تشکیل دفتر نمایندگی اتحادیه اروپا در ایران است که می خواهند نظارت بر همه کارها و مسائل ما داشته باشند که این کار هم غیرعملی است، مگر کشور ما بی در و پیکر و هرج و مرج است که آنها بخواهند نظارت داشته باشند.
آیت الله نورمفیدی ادامه داد: بدتر از همه اینها این است که آنها خواسته اند ممنوعیت همجنس بازی در ایران برداشته شود و هرکس می خواهد رابطه جنسی آزادانه داشته باشد که در واقع این مسئله در منطق همه ادیان ابراهیمی با مخالفت همراه است، آیا آنها خجالت نمی کشند که در باره جمهوری اسلامی ایران چنین حرفی می زنند.
نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: از سوی دیگر آنان مطرح کرده اند که انتخابات ریاست جمهوری اخیر در کشور ما دمکراتیک نبوده و در واقع آنها با این بیانیه و قطعنامه می خواهند خود را قیم ما بدانند.
وی خطاب به اعضای اتحادیه اروپا اظهارداشت: بهتر است شما سر جای خود بنشینید زیرا اگر بخواهید این کارها را انجام دهید و این حرفها را بزنید ما نیز علیه شما حرفهایی داریم که در کشورهای شما رخ می دهد آیا حاضرید این کار را انجام دهید.
امام جمعه گرگان در ادامه خطبه ها با اشاره به 13 جمادی الثانی سالروز وفات ام البنین(س) نیز گفت: این روز به نام روز تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهیدان، جانبازان و ایثارگران و آزادگان نامگذاری شده که آن بانوی بزرگوار باید الگو و اسوه همسران و مادران ما باشد.
وی تأکید کرد: اگر مقاومت، صبر و تحمل همسران و مادران شهدا نبود امروز وضع کشور به این شکل نبود که این مهم نشان می دهد نقش آنان چقدر مهم است.
602/7467
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




22/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن