تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806430661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقال سهام شرکت «قرقیزپروم» قرقیزستان به «گازپروم» روسیه+ تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
انتقال سهام شرکت «قرقیزپروم» قرقیزستان به «گازپروم» روسیه+ تصاویر
مقامات قرقیزستان و مدیران شرکت گازپروم روسیه توافقنامه انتقال کامل سهام «قرقیزپروم» را به این شرکت امضا کردند.

خبرگزاری فارس: انتقال سهام شرکت «قرقیزپروم» قرقیزستان به «گازپروم» روسیه+ تصاویر


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، روز گذشته نمایندگان قرقیزستان و روسیه در محل «آلا آرچای»(محل برگزاری نشست‌های دولتی قرقیزستان) قرارداد فروش و انتقال 100 درصد سهام شرکت قرقیزپروم به کمپانی گازپروم را امضا کردند. این توافق‌نامه از طرف روسیه  توسط «آلکسی میلر» رئیس هیئت‌ مدیره این شرکت و «تورگون‌بیک کلمورزایف» مدیرعامل شرکت گازپروم قرقیزستان به امضا رسید.

این در حالی است که این قرارداد مطابق با موافقت‌نامه بین دولت جمهوری قرقیزستان و روسیه برای همکاری در زمینه حمل‌ونقل، توزیع و فروش گاز طبیعی در قلمروی جمهوری قرقیزستان در تاریخ 26 ژانویه 2013 در مسکو توسط وزرای انرژی 2 کشور به امضا رسید و توسط  پارلمان روسیه و قرقیزستان تصویب و از تاریخ 17 فوریه سال 2014 لازم اجرا می‌باشد.

براساس این توافقنامه، طرف قرقیز 100 درصد سهام شرکت تابعه را به گازپروم که شامل همه امکانات این شرکت از قبیل خط لوله گاز، ایستگاه‌های توزیع گاز، تاسیسات زیرزمینی ذخیره‌سازی گاز، زمین و اموال دیگر می‌باشد، واگذار می‌کند. بر اساس این قرارداد، همچنین 100 درصد سهام شرکت قرقیزگاز به گازپروم منتقل می‌شود که ارزش سهام آن یک دلار تعریف شده است.

در پیش نویس این قرارداد، از سوی شرکت گازپروم برای سرمایه‌گذاری در نوسازی و بازسازی زیرساخت‌های گاز در قرقیزستان حدود 20 میلیارد روبل (600 میلیون دلار) در نظر گرفته شده است. همچنین تضمین انطباق با سیاست تعرفه مطابق با قوانین جمهوری قرقیزستان و حمل و عرضه بدون وقفه گاز طبیعی به مصرف کنندگان در کشور نیز جزء مفاد این قرارداد است. دولت قرقیزستان نیز به نوبه خود حق تأسیس شرکت جهت واردات گاز طبیعی به مصرف‌کنندگان در این جمهوری، عدم دخالت در تنظیم تعرفه‌ها برای حمل‌ونقل گاز از طریق خاک قرقیزستان به کشورهای ثالث و همچنین حمایت از سرمایه‌گذاری گازپروم در برابر سلب مالکیت ملی را تضمین می‌کند. این در حالی است که «الماس بیک آتامبایف» رئیس جمهور قرقیزستان نیز در دیدار با مدیران شرکت گازپروم تصریح کرد که جذب این شرکت به سیستم انتقال گاز در قرقیزستان یک انگیزه قوی برای توسعه این صنعت در کشور ایجاد می‌کند.

در این ملاقات در مورد برنامه‌های مشخص در حوزه انتقال گاز بحث و گفت‌وگو شد که در آن «میلر» رئیس شرکت گازپروم عنوان کرد: این شرکت اهداف و برنامه‌های بلندمدت و گسترده‌ای برای همکاری و حضور در قرقیزستان دارد. وی افزود: خط لوله انتقال گاز به قرقیزستان حدود 700 کیلومتر خواهد بود، اما شبکه توزیع آن در کشور حدود 2300 کیلومتر را در بر خواهد گرفت که از برنامه‌های اصلی گازپروم در قرقیزستان می‌باشد. مدیرعامل شرکت گازپروم در ادامه دیدار اظهار داشت که این شرکت در 5 سال اول فعالیت برای پوشش بدهی‌های خود 40 میلیون دلار پرداخت خواهد کرد و همچنین مبلغ 600 میلیون دلار در زمینه توسعه صنعت گاز در قرقیزستان سرمایه‌گذاری خواهد کرد که این سرمایه گذاری‌ها تحت نظارت مستقیم هیأت‌مدیره شرکت گازپروم صورت خواهد گرفت.

 میلر همچنین تصریح کرد که شرکت گازپروم برنامه‌هایی را نیز برای اکتشاف گاز طبیعی در قرقیزستان مدنظر دارد. آتامبایف نیز در ادامه این ملاقات شرکت گازپروم را یک سرمایه‌گذار استراتژیک در سیستم انتقال گاز به قرقیزستان برشمرد و بر نیاز عرضه گاز بدون وقفه به مصرف‌کنندگان در این کشور با قیمت مناسب، تأکید کرد. آتامبایف در پایان نیز بر اهمیت فعالیت‌های مشترک آینده در پرتو کار مداوم در راستای اطمینان از استقلال انرژی قرقیزستان تأکید کرد. انتهای پیام/.

93/01/22 - 12:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن