تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799130021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملیاتی شدن1400 مجوز استخدام در کهگیلویه وبویراحمد پیگیری خواهدشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عملیاتی شدن1400 مجوز استخدام در کهگیلویه وبویراحمد پیگیری خواهدشد یاسوج- ایرنا- مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:عملیاتی شدنیکهزار و 400 مجوز استخدام در کهگیلویه وبویراحمد از سوی استاندار و نمایندگان استان پیگیری خواهد شد.


وحید محمدی تبار افزود: این مجوزها در سال های گذشته صادرشد اما به مرحله اجرا در نیامد و مجوز تبدیل وضعیت 190 نیروی قراردادی به پیمانی سال 90نیز عملیاتی نشد.
به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد وی به نامگذاری سال 93 به سال ˈاقتصاد ، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈاشاره کرد و گفت: این نامگذاری تجسم عملی حمایت مسوول ارشد نظام جمهوری اسلامی از دولت آقای روحانی است.
وی اظهارکرد: مقام معظم رهبری با درک عمیق تنگناها و مشکلات فراروی دولت اعتدال و عمده شرایط ملی کشور، مدیریت جهادی را مهمترین راهبرد اصلی اداره کشور سال جاری ترسیم نمود.
محمدی تبار بیان کرد: در شرایط کنونی دولت برای حل بحران اشتغال و استخدام در تنگنا و تحت فشار مطالبات مردمی است، ولی متاسفانه به دلیل استخدام های بی رویه در سطح کشور در دولت های گذشته، شرایط بسیار محدود و سخت است.
وی اضافه کرد: در سال جدید برنامه داریم با ایجاد بانک اطلاعات استخدامی و نیروی انسانی دستگاه های اجرایی استان مستقر در اداره کل منابع انسانی وضعیت نیروی انسانی و نظام اداری را روشن و چاره ای اساسی برای آن بیابیم. به همین منظور فرمهایی را برای کلییه دستگاههای اجرایی استان ارسال کردیم که نیاز و پتانسیل های نیروی انسانی و نظام اداری استان را شفاف نماییم.
محمدی تبار گفت: دستگاههای اجرایی موظفند تا 5 اردیبهشت این فرم ها را تکمیل و به استانداری تحویل دهند و این همکاری و یا عدم همکاری در ارائه به موقع اطلاعات صحیح در نمره ارزشیابی دستگاه های اجرایی دخالت داده می شود.
این مسوول معتقد است،در اسفند سال 1390 آزمون تبدیل وضعیت با اولویت مناطق توسعه نیافته و محروم برگزار شده و از 510 مجوز صرفا حدود 320 نفر تبدیل وضعیت شدند و اکثرا نیروهای قراردادی حوزه ستادی ادارات کل و سازمان های استانی متقاضی استخدام پیمانی در ادارات شهرستانها بوده و پذیرفته شده اند و اما بعد از مدتی دوباره به مرکز استان برگشته اند و طبق قانون این نیروهای تبدیل وضعیت شده باید در پست سازمانی که در آزمون قبول شده اند کار کنند و در غیره این صورت تبدیل وضعیت آنها محل ایراد قانونی است.
مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استان گفت: سقف میزان استخدام در کهگیلویه و بویراحمد از سطح کشوری در 8 سال گذشته پایین تر است و با توجه به همان ظرفیت 1400 نفری که در سنوات قبل عملیاتی نشده، تلاش ما بر این است که با درایت و نفوذ استاندار محترم در تهران و همچنین پتانسیل های مجمع نمایندگان استان بخصوص نایب ریس کمسیون برنامه و بودجه مجلس، این مجوزها را احیا کنیم.
وی به شرایط خاص استخدامی کشور و مشکلات دولت اشاره کرد وتصریح کرد: جذب این میزان نیرو کاربسیار سختی است اما ما مامور به وظیفه ایم و نه نتیجه و در این راستا تلاش و پیگیری لازم انجام خواهد شد.
671
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




22/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن