تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815041201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرد طلایی کشتی: بی نیازها یارانه نگیرند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مرد طلایی کشتی: بی نیازها یارانه نگیرند تهران - ایرنا - عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اجرای فاز اول هدفمندی بدون فکر انجام شد، از کمپین نه به یارانه به خاطر آگاه کردن جامعه تقدیر کرد و گفت: یارانه پرداختی متعلق به بیت المال و همه جامعه است و تنها کسانی که نیازمند هستند باید آن را دریافت کنند.


علیرضا دبیر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در ادامه تاکید کرد که اگر افراد بی نیاز یارانه را دریافت کنند، این پول حلال نخواهد بود.
وی افزود: در زمان ثبت نام دوره اول هدفمندی نیز در جمع خانواده گفتم که اگر نیاز دارید ثبت نام کنید.
عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اجرای فاز اول هدفمندی در دولت گذشته از اقدامات بی فکری بوده که انجام شده و امید است با اقدامات این کمپین مردم به بلوغ فکری برسند که تداوم اجرای این طرح ها برای اقتصاد کشور کارگشا نخواهد بود.
کارشناسان معتقدند؛ انصراف از دریافت یارانه ها در این مرحله حساس که کشور نیاز به منابع مالی دارد و باید همگی برای کمک به دولت پیشقدم باشیم، نوعی همراهی با دولت برای خدمات رسانی بهتر است لذا از مردم عزیز کشور هم که می توانند از دریافت یارانه انصراف دهند انتظار داریم در این عزم ملی دولت را همراهی کنند.
اقتصام(4)9141**1558
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




22/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن