تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813264714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هر اقدامی برای تطهیر سران فتنه خشم ملت را به همراه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب:
هر اقدامی برای تطهیر سران فتنه خشم ملت را به همراه دارد خبرگزاری رسا ـ نایب ریس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه با اشاره به گستاخی اروپائیان درباره آزادی و بخشش سران فتنه و زندانیان سیاسی تأکید کرد: در پیشگاه ملت ایران سران فتنه قابل بخشش نیستند و هرکس برای عفو و بخشش آنها اقدامی انجام دهد از نظر ملت بزرگ و انقلابی ایران خواهد افتاد.



حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، نایب ریس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه در گفت و گو با خبر نگار خبرگزاری رسا، با اشاره به صدور قطعنامه وقیحانه از سوی اتحادیه اروپا اظهار داشت:قطعنامه حکام و سطاطین اروپا فاقد ارزش انسانی و بشری است.
 
وی با اشاره به ناشی شدن صدور این قطعنامه از سوی صهیونیزم بین الملل و رژیم صهیونیستی افزود: سایه صهیونیزم جهانی بر هیأت حاکمه اروپا کاملا مشهود و نمایان است چرا که مفاد این قطعنامه بارها و بارها از حلقوم صهیونیزم و یهودیان شنیده شده است.
 
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم قاعده بازی را از جانب اروپائیان از دست رفته معرفی کرد و گفت: ملت بزرگ ایران وقعی براین قطعنامه نمی‏نهند و برای آن ارزش و اعتباری قائل نیستند چرا که از یک طرف مفاد آن با با اصول دیپلماتیک مغایرت دارد و از طرفی با اصول و مبانی احکام نورانی اسلام در تضاد است.
 
وی با اشاره به اجتماع پر شکوه طلاب و فضلا در مدرسه مبارکه فیضیه در اعتراض بع این قطعنامه ننگین اظهار داشت:  مردم ایران باید بدانند که این قطعنامه مستقیما در امور داخلی نظام اسلامی و سرنوشت مردم مسلمان ایران دخالت می‏کند و این رفتار به لحاظ سیاسی متروک و مطرود است.
 
حجت الاسلام رضوی مهر نمایان شدن چهره واقعی اروپائیان را از ره‏آوردهای اصلی این قطعنامه دانست و خاطر‏نشان کرد: اروپائیان نشان دادند که خواهان مذاکره نیستند و و مسأله هسته‏ای بهانه‏ای بیش نبوده است و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب پیش از این فتوای تحریم استفاده از سلاح هسته‏ای را صادر کرده بود.
 
وی ادعای استکبار بر علیه ایران درباره حقوق بشر را پوچ و مضحک توصیف کرد و گفت: منافقان کوردل به کودک و پیر و جوان رحم نکردند و این در حالی است که از جانب استکبار پشتیبانی می‏شوند و در آخر ایران به نقض حقوق بشر منهم می‏شود.
 
رییس مؤسسه نور ایمان قم قطعنامه اروپا را خالی از هرگونه عقلانیت و تفکر دانست و افزود: این قطعنامه باید توسط نمایندگان اروپا و در زمان صحت عقلی آنها، بازنگری شود چون کسانی که پیرو قانون جنگل هستند نمی‏توانند برای پیروان مکتب اسلام ناب محمدی تعیین تکلیف کنند.
 
وی درباره اتهامات وارد شده درباره انتخابات ایران گفت: انتخابات ایران برخلاف زعم دشمنان نظام اسلامی، سالم و صحیح است و مردم ایران در انتخابات نهم، دهم و یازدهم با اختار کامل به دکتر احمدی نژاد و دکتر روحانی رای دادند و آنها را به عنوان رییس جمهور قانونی خود انتخاب کردند.
 
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه ابراز داشت: امید است که مسؤولان با حفظ اصل حکمت و تعامل و اصل عزت و مصلحت با دولت‏ها، رویکردی را آغاز کنند که برای ملت ایران نتیجه برد برد را به همراه آورد زیرا مردم ایران تحمل کمرنگ شدن خون شده و عزت و سربلندی ایران اسلامی را تاب نمی‏آورند.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه مجلس با ظرفیت سازی به موقع در اتحادیه بین المجالس و جنبش عدم تعهد باید با این رقتار توهین‏آمیز مقابله کند، گفت: هر مسؤولی گامی خارج از مصلحت نظام اسلامی بردارد، آن گام به سرانجام نخواهد رسید و بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب، هر چه در مذاکرات پیش می‏رویم، چهره استکبار و صهیونیزم برای ملت ایران نمایان‏تر می‏شود./979/ت302/ج



۱۳۹۳/۱/۲۱






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن