تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805486075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد دوباره یک عضو جبهه پایداری در مجلس از جنتی/ادعای اعتدال و ملاقات با سران فتنه با یکدیگر همخوانی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
انتقاد دوباره یک عضو جبهه پایداری در مجلس از جنتی/ادعای اعتدال و ملاقات با سران فتنه با یکدیگر همخوانی ندارد

انتقاد دوباره یک عضو جبهه پایداری در مجلس از جنتی/ادعای اعتدال و ملاقات با سران فتنه با یکدیگر همخوانی ندارد
ضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: چرا عده‌ای در این دولت که ادعای اعتدال می‌کند باید به دیدن برخی از سران فتنه ۸۸ بروند و با آنها گفت‌وگو کنند؟
به گزارش نامه نیوز، جواد کریمی قدوسی در جمع مردمی اعتراض کنندگان به بیانیه گستاخانه اتحادیه اروپا در توهین به مقدسات در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: مسرورم که در این روز تاریخی و در جمع شما مردم همیشه در صحنه و دلاور حضور دارم، این روز که در تاریخ کشورمان به عنوان روز هسته‌ای کشور نامگذاری شده است، ارتقاء دانش و علم این مرز و بوم را به جهانیان اثبات کرده است.
وی افزود: کمتر کشوری در جهان وجود دارد که دارای این درجات علمی باشد و از این قبیل از روزهای تاریخی در گاهشمار خود داشته باشد، به درستی که جوهر این نامگذاری به افتخار آفرینی‌های رزمندگانمان در طول هشت سال دفاع مقدس بر می‌گردد که با رشادت‌های خود برگی زرین به تاریخ پرفروغ ایران اسلامی اضافه کردند.
کریمی قدوسی با بیان اینکه به طور قطع برترین منطق در میان مصادیقی دینی، منطق اسلام است، تصریح کرد: هرمنطقی که قوی تر باشد می‌تواند میلیاردها انسان را در پشت خود به صف کند و هیچ مکتب و یا ایسم‌های موجود در جهان نمی‌تواند به آرامشی که در این دین مبین وجود دارند دست یابند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قطعنامه پارلمان اروپایی در مقابل احکام دین ما قد علم کرده است، تاکید کرد: مردم ایران باید بدانند که این قطعنامه شرم آور اولویت اول خود را زیر سوال بردن دین و قوانین الهی این ملت قرار داده است، این جماعت چون خود قانون همجنس بازی را در کشورهای خود قانونی کرده‌اند سعی بر این دارند که این قانون هم در کشور اسلامی ایران هم عملی شود.
مسئولان به هیچ عنوان حق ندارند پای خود را از اصول خارج بگذارند
وی خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری با اشارات خود به این موضوع که هیچ مسئولی نباید پای خود را از اصول رایج نظام فراتر قرار دهد و به طور قطع هر مسئولی در هر جایگاهی اگر این اصول را پشت سر بگذارد،از خط قرمز نظام گذر کرده است.
کریمی قدوسی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به درستی نقشه راه را برای تمامی مسئولان و مدیران ترسیم کرده‌اند و باید به این فرموده ایشان که هیچ فردی حق ندارد بر روی هیچ یک از دستاوردهای هسته‌ای معامله کند، به درستی که این بیانات خط قرمز مسئولین هسته‌ای و گروه مذاکره کننده ما را مشخص کرده است .
وی افزود: به طور قطع مصداق این فرموده مقام معظم رهبری در رابطه با معامله هسته‌ای اشاره مستقیمی دارد به مجموعه آب سنگین اراک که جزو یکی از دستاوردهای برتر علمی ما در زمینه انرژی هسته‌ای کشور است، این آب سنگین حقیقتا مفیدترین دستاورد علمی کشورمان هم است به این علت که در تولید برق و پلوتونیوم و تولید رادیو داروهای مختلف که در درمان بیماری های صعب العلاج کمک قابل توجهی می‌کند نقش بسیار شایانی از خود به جا می‌گذارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصل 86 قانون اساسی مبنی بر اینکه وظایف نمایندگان در قانون مشخص شده است، تصریح کرد: اگر کسی در برابر محکمات و اعتقادات ملت ایران ایستادگی کند، فرقی ندارد که از کدام دسته و کدام جناح و یا کدام مرتبه دولتی است به طور قطع با این گونه افراد برخورد به عمل می‌آید، حتی رئیس جمهور محترم هم از این قائله مستثنی نیست.
کریمی قدوسی بیان کرد: چرا عده‌ای از مسئولان دولتی مواضع خود را به طور صریح و شفاف روشن نمی‌کنند؟ چرا عده‌ای موضع دو پهلو گونه را در حوزه خود اتخاذ کرده‌اند؟ این موضوع باید روشن شود که رئیس جمهور محترم و گروه مذاکره کننده هسته‌ای با این نیت و شرط به این پست و مقام نائل آمدند که در مقابل دشمن بایستند و مواضع خود را با صراحت مشخص کنند و این روند دو پهلو سخن گفتن را کنار بگذارند. و به طور قطع این سوال پیش می‌آید که چرا عده‌ای در این دولت که ادعای اعتدال می‌کند باید به دیدن برخی از سران فتنه 88 بروند و با آنها گفت‌وگو کنند؟
مذاکره هسته ای چشمان جهانیان را در عمل به این مرز و بوم خیره کرده است
وی اظهار کرد: مذاکره هسته‌ای تمامی نگاه‌ها را در داخل و خارج کشور به این تیم معطوف کرده است و همین امر دلیلی است بر نداشتن لغزش در کار این گروه مذاکره کننده که در عمل و نه در فکر و بر روی کاغذ نگاه‌های جهانیان را به خود خیره داشته اند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: قدرت دفاعی کشور یکی از مهم‌ترین بحث‌های تیم مذاکره کننده ایران در این مذاکرات است و شاهد این هستیم که هشدارها و قدرت نظامی کشور کار خود را به درستی انجام داده است و مردم ایران این را باید بدانند که تا مردم و این نعمات الهی که در قالب علم به ما اعطا شده است هیچ اتفاقی برای هیچ کجای از این مرز و بوم به وجود نمی آید.
وی افزود: این دشمنان اسامی دانشمندان موشکی و نظامی ما را روی گذاشته‌اند تا از آنها بازجویی به عمل بیاورند و اطلاعات و دستاوردهای این دانشممندان از آن خود کنند.
کریمی قدوسی گفت: موضوع حقوق بشر که از جانب این گروه‌ها به میان آمده است قصد بر این دارد که غیرت دینی این ملت را از بین ببرند.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سه دسته قشر سیاسی در کشور وجود دارند، اظهار کرد: عده‌ای سکوت اختیار کرده اند، عده‌ای مسائل را درک نمی‌کنند و عده‌ای هم می‌فهمند و موضع گیری‌های خود را مشخص می کنند، از مردم غیور ایران و استان خراسان رضوی خواهشمندم تا با حمایت از نمایندگان خود در مجلس و اتکای آنها به قانون اساسی از فتنه آینده‌ای که مجلس شورای اسلامی ایران را تهدید می‌کند، یاری کنند.
وی افزود: ما نمایندگان مخالف دولت نیستیم ولی امیدواریم دولت محترم در برابر دشمن از خود سرسختی نشان دهد و جلوی حاشیه سازی‌هایی که در دولت رخ می‌دهد را بگیرند.
استان خراسان سنگر ولایت ایران است
کریمی قدوسی خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی با همدلی هرچه بیشتر مسئولان استان به ثمر می‌نشیند و این همدلی آنجا به خطر می افتد که عده‌ای اجازه عبور از خطوط قرمز را به خود بدهند، سنگر مشهد و استان خراسان رضوی با همه وجود باید در عرصه‌های مختلف و در آینده سرآمد تمام کشور باشد.
در پایان این مراسم طومار اعتراضی مردم مشهد در اعتراض به بیانیه شرم آور اتحادیه اروپا تقدیم نماینده مردم مشهد و کلات شد.



1393/1/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن