تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815172437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پله يا كريستيانو رونالدو، كدام معروف‌ترند؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پله يا كريستيانو رونالدو، كدام معروف‌ترند؟




خطوط هواپيمايي Emirates در يك آگهي تبليغاتي، محبوبيت دو استاد انجام بازي زيبا در دوران خود، پله و كريستيانو رونالدو را با هم مقايسه مي‌كند.





ام بی ای نیوز: خطوط هواپيمايي Emirates در يك آگهي تبليغاتي، محبوبيت دو استاد انجام بازي زيبا در دوران خود، پله و كريستيانو رونالدو را با هم مقايسه مي‌كند. آن‌ها هر دو به خاطر مهارت فراوان، استعداد درخشان و ثبت ركوردهاي شگفت‌انگيز در گل زدن مورد تحسين ميليون‌ها نفر در جهان قرار گرفته‌اند.

قطعا فوتبال دوستان زيادي در دنيا هستند كه مايل به حضور پله و كريستيانو رونالدو كنار هم در يك تيم باشند.

اين موضوع متاسفانه هرگز اتفاق نخواهد افتاد، اما خطوط هواپيمايي Emirates در اقدامي بهتر دو اسطوره دنياي فوتبال را در يك هواپيما براي جديدترين آگهي تلويزيوني خود كنار هم آورده است.






سوپراستار رئال مادريد؛ رونالدو در حالي صفحات يك مجله در سالن هواپيماي ايرباس مدل A380 را ورق مي‌زند كه از تملق و تمجيد دو مسافر از خود خوشحال است.

اما اين لذت زماني كمرنگ مي‌شود كه دو نفر شروع به صحبت درباره سه بار قهرماني پله با تيم ملي برزيل در جام جهاني می کنند. اين همان چيزي است كه رونالدو يقينا هرگز به آن دست نيافته است.

سپس رونالدو متوجه مي‌شود كه پله با لبخندي زيبا و پر معني كنار او ايستاده است.

در ادامه يك مسافر ضمن اداي احترام با خنده از پله مي‌خواهد تا با گوشي هوشمندش از آن دو عكس بگيرد.






ستاره برزيلي وادار به انجام اين كار شده و رونالدو با آن چشمك معروفي كه ما از جام جهاني 2006 تاكنون به خوبي به ياد داريم، به پله واكنش نشان مي‌دهد.

آگهي تبليغاتي جديد خطوط هواپيمايي Emirates با توجه به خدمت رساني اين ايرلاين در ريو دو ژانيرو و سائو پائولو در مسابقات نهايي جام جهاني برزيل پخش خواهد شد.






پله كه در قهرماني برزيل در جام جهاني در سال‌هاي 1962، 1958 و 1970 حضور داشته، سفير اصلي كشورش در اين بازي‌ها خواهد بود. اين در حالي است كه زادگاه او در ماه‌هاي ژوئن و جولاي امسال ميزبان جام جهاني 2014 برزيل است.










رونالدو، صاحب توپ طلا، كسي است كه تيم ملي پرتغال بار ديگر اميد به درخشش او و زنده كردن خاطره زدن چهار گل توسط وي در يك بازي پلي آف با سوئد و پيروزي بر تيم ملي اين كشور دارد.









تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن