تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820971951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعداد خانه فرهنگ دیجیتال قوچان به 4 مرکز افزایش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی سروری:
تعداد خانه فرهنگ دیجیتال قوچان به 4 مرکز افزایش می یابد
قوچان - خبرگزاری مهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان گفت: برای راه اندازی و احداث سه خانه فرهنگ دیجیتال دیگر در قوچان برنامه ریزی کرده ایم تا تعداد خانه فرهنگ دیجبتال در قوچان به چهار مرکز افزایش یابد.



جلیل سروری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم افزایش تعداد خانه فرهنگ دیجیتال در قوچان اظهار داشت: باتوجه به اینکه اولین و تنها خانه فرهنگ دیجیتال قوچان، دو سال پیش افتتاح شده که با استقبال خوب شهروندان نیز مواجه بودیم و از طرفی برای توسعه فرهنگ و هنر با نگاه عادلانه، می بایست حداقل سه خانه فرهنگ دیجیتال دیگر نیز در سه نقطه محروم شهری احداث شود تا همه شهروندان بتوانند از خدمات ارائه شده در این مراکز بهره مند شوند. وی با اشاره به خدمات ارائه شده در این مراکز افزود: خانه فرهنگ دیجیتال، مکانی برای ارائه و استفاده از اینترنت پاک، نرم افزار ها و بازی های رایانه ای ایرانی و اسلامی است که با توجه به ارائه این خدمات، این مراکز می توانند نقش مثبت و سازنده ای در توسعه و ارتقا شاخص های فرهنگی داشته باشد. وی با اشاره به مکان یابی های صورت گرفته برای احداث این مراکز یادآور شد: باتوجه به اینکه تنها خانه فرهنگ دیجیتال قوچان در خیابان امام خمینی(ره) و در ورودی مهدیه قوچان قرار گرفته، در نظر داریم در سه نقطه محروم شهری از جمله مناطقی همچون، شهرک امام رضا(ع)، خیابان شهید بهشتی و خیابان امام زمان(ع)، خدمات خانه فرهنگ دیجیتال به شهروندان قوچانی ارائه شود. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان در پایان اظهار امیدواری کرد: باتوجه به در پیش بودن تابستان و ضرورت برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، بتوانیم مجوز احداث این سه خانه فرهنگ دیجیتال را هر چه زودتر دریافت کنیم تا با راه اندازی این مراکز، خدمات فرهنگی بیشتری به شهروندان ارائه شود.


۱۳۹۳/۱/۲۱ - ۱۳:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن