تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814795997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجات جان کودکي در چيتگر


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نجات جان کودکي در چيتگر
کد خبر: ۳۹۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲ - 10 April 2014


معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان تهران با اشاره به ارزيابي نقاط ضعف و قوت اجراي طرح در نوروز امسال در مورد خاطرات شيرين اجراي طرح امداد و نجات در نوروز امسال گفت: يکي از خاطرات شيرين اجراي طرح امسال مربوط به روزهاي پاياني طرح است.

به گزارش ابتکار، شاهين فتحي گفت: در روز طبيعت با توجه به تردد سنگين در محور مواصلاتي داخل و خارج شهر تهران و محدوده بوستان چيتگر با توجه به اينکه يکي از نقاط اصلي مراجعه مردم مي‌باشد با نيروي انساني عملياتي و امکانات امدادي بيستر پوشش امدادي داده شد که در همين روز يک کودک دچار قطع انگشت و آسيب جدي در ناحيه دست شد که پزشکان مستقر در پايگاه امدادي پارک چيتگر بعد از ارائه خدمات امدادي اوليه در محل به سرعت اين کودک را توسط بالگرد امدادي به بيمارستان ميلاد منتقل کردند که خوشبختانه با توجه به سرعت عمل کادر امدادي و انجام عمل پيوند، منجر شد که اين کودک سلامت کامل خود حفظ کرد و خانواده وي نيز از اين موضوع خوشحال شدند.

همچنين مديرعامل جمعيت هلال احمر استان تهران خدمات ارائه شده در طرح ملي امداد و نجات نوروز93 را تشريح کرد.

غلامرضا گنج آبادي در جمع بندي خدمات ارائه شده در طرح ملي امداد و نجات نوروز93 گفت: در مجموعه خدمات امدادي - درماني صورت گرفته در طرح مذکور که بازه زماني 26 اسفند سال 92 تا 17 فروردين سال 93 (به مدت 21 روز) را در بر مي‌گرفت با تلاش امدادگران و نجاتگران کادر و داوطلب خدمات ارزنده با هدف مشارکت در ايمني و تسهيل سفرهاي نوروزي ارائه شد.

وي گفت: در مجموع با بکارگيري 2380 نيروي عملياتي کادر و داوطلب امدادي و پزشک و پيراپزشک درغالب 530 تيم مجهز با بکارگيري 247 مورد از آمبولانس و 50 مورد استفاده از خودروي نجات و يک فروند بالگرد عملياتي در 268 صحنه حادثه حاضر و به 2403 نفر خدمات امدادي ارائه کردند.

 به گفته مديرعامل جمعيت هلال احمر استان تهران، عوامل امدادي اين جمعيت، 111 نفر را ضمن انجام عمليات نجات، در محل حادثه درمان سرپايي کرده و 131 نفر را نيز ضمن ارائه خدمات امدادي در محل براي اخذ اقدامات تکميلي به مراکز در ماني منتقل کردند.

وي افزود: در طول انجام طرح امداد و نجات نوروزي در سطح استان تهران 338 تن از هموطنان حادثه ديده در حوادث مختلف توسط عوامل اين جمعيت از خدمات اسکان اضطراري بهره مند شدند.

گنج آبادي گفت: ميانگين زمان حضور در صحنه عمليات يعني از زمان اطلاع به جمعيت تا حضور عوامل عملياتي در صحنه حادثه در ايام اجراي طرح ملي امداد و نجات نوروزي در هلال احمر استان تهران 7 دقيقه و 18 ثانيه بوده است.

فتحي در پايان گفت: در همين روز شش کوهنورد در منطقه شمشک به دليل کولاک شديد دچار آسيب شدند که بعد از چهار ساعت ضمن انجام عمليات عمليات جستجو و همچنين نجات و انتفال آنان موضوع ختم به خير شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن