تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821100535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح ساماندهی خور شیلات بندرعباس تا پایان خرداد تکمیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهردار بندرعباس: طرح ساماندهی خور شیلات بندرعباس تا پایان خرداد تکمیل می شود بندرعباس- ایرنا- شهردار بندرعباس با اشاره به پیشرفت 80 درصدری ساماندهی خور شیلات این شهر ، گفت: براساس مطالعات انجام شده تا پایان خردادماه این پروژه تکمیل می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعباس امینی زادهˈ روز پنجشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس که با حضور مدیر عامل آب منطقه ای هرمزگان در راستای تعیین وضعیت خور شیلات و خور گورسوزان برگزار شد، افزود: خورها به عنوان یک منظر زیبای شهری دارای محیطی مطلوب و ظرفیتی مناسب می باشند، اما در بندرعباس خورها با آلودگی های متعدد و آزار دهنده مشکلات زیادی برای اهالی شهر ایجاد نموده اند.
امینی زاده تصریح کرد: با اجرای طرح ساماندهی خورها علاوه برتامین رفاه، آسایش و امنیت شهروندان، منظر زیبای شهری نیز ایجاد و صنعت گردشگری رونق می یابد که این گامی موثر در توسعه شهر بندرعباس خواهد بود.
مدیرعامل آب منطقه ای هرمزگان نیز در این جلسه گفت: ساماندهی خورها در محدوده شهر بر عهده آب منطقه ای نیست و جزء وظایف آن محسوب نمی گردد.
ˈمحمد باقر حیدری ˈ اظهار داشت: در صورت تامین اعتبارات لازم و تمایل شهرداری بندرعباس برای همکاری با شرکت آب منطقه ای هرمزگان در ساماندهی خورها ، آمادگی خود را برای انجام این کار اعلام می نماییم.
در این نشست مقرر گردید در جلسه ی آینده تصمیمات نهایی در خصوص تعیین وضعیت پروژه خورگورسوزان بندرعباس اتخاذ گردد.ک/2
7198/668
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن