تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814023454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوختن رانندگان پژو در شعله های آتش/ نامزد کینه جو پشت میله های زندان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه گزارش خبری مهر؛
سوختن رانندگان پژو در شعله های آتش/ نامزد کینه جو پشت میله های زندان
کرمانشاه ـ خبرگزاری مهر: نیروی انتظامی استان کرمانشاه که با دستگیری سارقان و کلاهبردان روزهای پر خبری را پشت سر گذاشت. سوختن رانندگان دو خودروی سواری پژو نیز یکی از حوادث روزهای اخیر در سطح استان بود.



به گزارش خبرنگار مهر، شاید بتوان نیروی انتظامی را یکی از سازمانها و نهادهایی دانست که عنوانی بنام "تعطیلی" در آن محلی از اعراب نداشته باشد. فعالیت شبانه روزی برای تامین امنیت مردم، نشانه بارز این سبرپوشان عرصه امنیت است. نیروی انتظامی هر ساله با نثار شهدای بسیاری در اقصی نقاط کشور، روز به روز به تحکیم امنیت که نیاز و خواسته اصلی و اولیه تمام جوامع بشری است، می افزاید. عملکرد این نیرو نه تنها سالیانه و ماهانه و هفتگی نیست، بلکه در هر لحظه نیروی انتظامی آماده خدمات رسانی است. نیروی انتظامی استان کرمانشاه نیز با توجه به داشتن زیرمجموعه های بسیاری که دارد در عرصه دنیای خبر، همیشه خبرساز بوده و هست. دستگیری سارقان منازل خالی در کرمانشاه رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه درباره عملکرد این اداره در چند روز اخیر به خبرنگار مهر گفت: در پی دستگیری دو سارق توسط ماموران کلانتری 18 کرمانشاه، بازجویی های فنی و تخصصی از آنها در اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان کرمانشاه آغاز شد. سرهنگ "علیرضا مرزبانی" در تشریح این ماجرا، اظهار داشت: در بررسی های پلیسی مشخص شد که سارقان به هنگام تاریکی هوا منازل خالی از سکنه را شناسایی کرده و در یک فرصت مناسب نقشه سرقت را عملی می کردند.

وی تاکید کرد: سارقان در بازجویی ها تاکنون به 75 فقره سرقت منزل در نقاط مختلف کلانشهر کرمانشاه اقرار و با راهنمایی متهمان صحنه های سرقت بازسازی شد و در این رابطه، مالباختگان شناسایی و تعدادی از اموال مسروقه نیز کشف و ضبط شد. این مقام انتظامی از مردم خواست که هنگام ترک منزل خود، تمامی اقدامات امنیتی را رعایت کنند. دستگیری سارق 400 میلیونی و کلاهبرداران دو میلیاردی رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: ماموران پلیس آگاهی کرمانشاه، متهمی را که اقدام به سرقت 400 میلیون ریال وجه نقد از مغازه صاحب کار خود کرده بود، دستگیر کردند. سرهنگ مرزبانی اظهار داشت: صاحب مغازه پارچه فروشی به پلیس آگاهی مراجعه و اعلام کرد که در طول سال گذشته مبلغ 420 میلیون ریال کسر حساب داشته ام و حال از کارگران مغازه شکایت دارم.

وی افزود: ماموران مبارزه با سرقت با انجام تحقیقات محلی و بازبینی فیلم دوربین مدار بسته، مشخص کردند، که یکی از کارگران مغازه با شیوه ای کاملا ماهرانه روزانه اقدام به برداشت وجه نقد از داخل دخل می کرد. این مقام انتظامی تصریح کرد: در حال حاضر این متهم با هماهنگی قضایی دستگیر و در بازجویی ها به بزه ارتکابی خود اقرار کرده است. همچنین سرهنگ مرزبانی از دستگیری دو کلاهبردار چند میلیاردی در کرمانشاه خبر داد. وی بیان داشت: شاکیانی به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان کرمانشاه مراجعه و عنوان کردند، فردی با هویت جعلی و با انجام مانورهای متقلبانه، با خرید کالا اقدام به کلاهبرداری کرده است. مرزبانی افزود: شاکیان زمانی که به بانک برای وصول طلب خود مراجعه می کنند، متوجه می شوند، که صاحب چک فرد دیگری است و حساب هم خالی است. رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه در ادامه سخنان خود به خبرنگار مهر گفت: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان کرمانشاه پس از جمع بندی اظهارات شاکیان، اقدامات پلیسی را آغاز و دو نفر را شناسایی کردند. مرزبانی در ادامه با اشاره به دستگیری متهمان، افزود: این متهمان دستگیر شده در بازجویی ها اظهار داشتند که با مدارک جعلی اقدام به افتتاح حساب کرده و دسته چک را از دو بانک اخذ کرده اند. وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: متهمان از 5 مالباخته مبلغ یک میلیارد 170 میلیون ریال کلاهبرداری کرده اند. سوختن رانندگان خودروهای سواری در آتش / واژگونی خودروی پراید یکی دیگر از زیرمجموعه های نیروی انتظامی که همیشه و در همه جا حضوری فعال و دلسوزانه دارد، پلیس راه و نیروهایش است. سرهنگ "محمد مرادی"، فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه که وظیفه پرسنل تحت امرش در تعطیلات نوروز هر سال چندین برابر می شود در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دو خودرو سواری پژو در حوالی شهرستان" اسلام آباد غرب" با هم برخورد کردند و در این برخورد، خودرو ها دچار حریق شدند و رانندگان در آتش سوختند. سرهنگ مرادی گفت: در حال حاضر آمار دقیقی از افراد متوفی و مصدوم وجود ندارد و هویت رانندگان به علت سوختگی، شناسایی نشده است.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود بیان داشت: یک دستگاه خودروی سواری پراید دیگر به سرنشینی سه نفر در محور روستای" چقاکبود" از توابع شهرستان اسلام آباد غرب واژگون شد و در این حادثه راننده به علت شدت جراحات وارده فوت شد. وی افزود: با توجه به اینکه کارشناسان علت واژگونی خودرو را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم کنترل راننده اعلام کرده اند، از تمامی رانندگان عزیزی که قصد تردد از محورهای مواصلاتی استان را دارند، می خواهیم قوانین راهنمایی و رانندگی را جدی بگیرند تا در آینده شاهد حوادث این چنینی نباشیم. نامزد انتقام جو پشت میله های زندان در سالهای اخیر، شاهد افزایش جرایم اینترنتی و کلاهبرداری در فضای مجازی بودیم، لذا این حقیقت نیاز به تاسیس و ایجاد مرکزی تخصصی برای مبارزه با اینگونه جرایم اینترنتی را طلب می کرد. با تاسیس پلیس فتا تا حد بسیار زیادی مجرمان فضای مجازی در دام پلیس و نیروی انتظامی گرفتار شده اند. سرهنگ "اسدالله زحمتکش"، رئیس پلیس فتای نیروی انتظامی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر به برخی از اقدامات و ماموریت های این پلیس در روزهای اخیر اشاره داشت و گفت: شخصی که به خاطر انتقام جویی، رمز صفحه فیس بوک خانمی را تغییر و به وسیله آن اقدام به توهین و فحاشی و هتک حرمت کرده بود، توسط پلیس فتای کرمانشاه دستگیر شده است.

وی در شرح این جرم، اظهار داشت: در این بین فردی به عنوان شاکی به پلیس فتا مراجعه و اذعان داشت که شخص یا اشخاص ناشناسی رمز صفحه فیس بوک وی را تغییر داده و با اقدام به انتشار مطالب خلاف واقع، برای دوستان و آشنایان وی ایجاد مزاحمت کرده اند. وی افزود: ماموران این پلیس با توجه به فوریت موضوع بدون فوت وقت، پرونده را در دستور کار خود قرار دادند و پس از بررسی کارشناسی و پلیسی شبانه روزی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند. این مقام انتظامی در ادامه خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی ها اظهار داشت که شاکیه نامزدم بوده که به علت اختلافاتی که با هم داشتیم رابطه ما به هم خورد و به همین دلیل از وی کینه به دل گرفتم و از آنجا که صفحه مورد نظر توسط خودم ساخته شده بود، رمز آن را تغییر و به وسیله آن اقدام به هتک حرمت شاکیه کرده ام. سرهنگ زحمتکش در پایان سخنان خود گفت: متهم با قرار تامین روانه زندان مرکزی کرمانشاه شد.


۱۳۹۳/۱/۲۱ - ۱۰:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن