تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816141941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسالت در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رسالت در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه رسالت روز پنجشنبه عنوان های « دستاوردهای هسته ای تعطیل بردار نیست» و «اختلافات همچنان پابرجاست» را برای صفحه نخست انتخاب کرد.


این روزنامه تیتر یک را به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دستاوردهای هسته ای تعطیل بردار نیست اختصاص داد. حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز ملی فناوری هسته ای صبح دیروزدر دیدار رییس، مدیران، متخصصان و کارشناسان سازمان انرژی اتمی، مهمترین دستاورد پیشرفت های هسته ای کشور را تقویت اعتماد به نفس ملی عمیق در کشور و زمینه سازی برای پیشرفت های علمی دیگر دانستند و با اشاره به مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5، تأکید کردند: موافقت با این مذاکرات برای شکستن فضای خصمانه جبهه استکبار بر ضد ایران بود و این مذاکرات باید ادامه یابد اما همه بدانند که با وجود ادامه مذاکرات، فعالیتهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه تحقیق و توسعه هسته ای به هیچ وجه متوقف نخواهد شد و هیچ یک از دستاوردهای هسته ای نیز تعطیل بردار نیست، ضمن آنکه روابط آژانس بین المللی انرژی اتمی با ایران نیز باید متعارف و غیرفوق العاده باشد.
اختلافات همچنان پابرجاست تیتر دیگر این روزنامه است. محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و کاترین اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پایان دور سوم مذاکرات هسته ای وین ( مذاکرات مربوط به گام نهایی) را اعلام کردند. اصلی ترین شاخصه مذاکرات هسته ای اخیر، تلاش ایران و اعضای 1+5 جهت تدوین پیش نویس توافقنامه نهایی بوده است. به عبارت بهتر، سخت ترین مرحله مذاکرات از این پس آغاز خواهد شد. وزیر امور خارجه و دیگر اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای طی روزهای اخیر بارها از وجود برخی اختلافات میان دو طرف سخن به میان آورده و در عین حال اعلام کرده اند که در برخی موارد نیز سطح اختلافات قبلی کاهش یافته است. با این حال به دلیل محرمانه بودن مذاکرات مشخص نیست دقیقا در چه حوزه هایی نقاط اشتراک و اختلاف طرفین پررنگ تر یا کمرنگ تر است. نقاط اصلی بحث و متعاقبا اختلاف طرفین مربوط به نحوه ادامه فعالیت راکتور اراک، میزان و درصد غنی سازی اورانیوم، نحوه همکاری های بین المللی و مکانیزم و چگونگی رفع تحریمها می باشد. البته طرف غربی سعی دارد به هر نحو ممکن پای مسائل غیر مربوط به پرونده هسته ای را نیز به این معادله باز کند. یکی از این موارد مربوط به موشک های بالستیک و دیگری ادعاهای غیر قابل توجیه حقوق بشری غرب است. با این حال در چنین شرایطی نبایست از ادعاها و اظهارات جان کری وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا به سادگی گذشت.
این روزنامه موضوع بیمه زنان خانه دار را امسال دایمی می کنیم را انتخاب کرد و افزود: فاطمه رهبر رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در نخستین مصاحبه خود با رسالت در سال جدید از لایحه ای سخن گفته که در سال 93 به همت دولت و فراکسیون زنان مجلس تدوین می شود و قادر است بیمه زنان خانه دار را در کشور دایمی کند.روزنامه رسالت به سخنان عباس عراقچی مبنی بر اینکه آب سنگین اراک هرگز به آب سبک تبدیل نمی شود پرداخت. سید عباس عراقچی مذاکره کننده ارشد تیم هسته ای کشورمان، پس از پایان روز نخست مذاکرات هسته ای وین در مصاحبه ای مطبوعاتی اعلام کرد: آب سنگین اراک به آب سبک تبدیل نخواهد شد.
این روزنامه عنوان از امروز همه ایرانیان بیمه می شوند را بازتاب داد و افزود: علی ربیعی وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیات دولت درجمع خبرنگاران اظهارکرد: از امروز بیمه شدن همه ایرانیان را اعلام می کنیم. کسانی که بیمه .نیستند به دفاترپیشخوان دولت وبیمه سلامت ایرانیان برای دریافت دفترچه و اقدامات لازم مراجعه کنند.
**9128**9131
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن