تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820128947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری بیجار بیش از 140 میلیارد ریال بدهی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهرداری بیجار بیش از 140 میلیارد ریال بدهی دارد سنندج - ایرنا - شهردار بیجار گفت: شهرداری بیجار بیش از 140 میلیارد ریال بدهی دارد که با توجه به وضعیت درآمدی آن، امکان پرداخت بدهی مذکور به هیچ وجه مقدور نیست.


به گزارش ایرنا، علی پاشازاده شامگاه چهارشنبه در نشست شهرداران شهرهای استان با معاون عمرانی و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور و معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در سنندج افزود: شهرداری بیجار از قدیمی ترین شهرداری های استان است و اکنون دارای بالاترین بدهی در قیاس درآمد سالانه خود است.
وی افزود: دغدغه اصلی در این شهر تامین آسفالت است و ما برای تامین هر تن قیر ناچار به پرداخت یک میلیون و 300 هزار تومان هستیم که در این شرایط مالی مشکل ساز است.
شهردار بیجار با بیان اینکه این شهر محل ترانزیت کامیون های سنگین به علت نبود کمربندی است، گفت: تخصیص اعتبار لازم برای آسفالت خیابان های شهر از اولویت های مهم است.
پاشازاده با اشاره به وجود سه پروژه بزرگ در شهر بیجار اعتبار مورد نیاز آنها را شش میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: بهسازی شبکه معابر نیز 14 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
شهردار بیجار با اشاره به نبود پارکینگ و کمبود خودروی بالابر در این شهر گفت: در حالی که باید حداکثر 200 پرسنل داشته باشیم 377 نفر در شهرداری بیجار مشغول به کار هستند که پرداخت حقوق و مزایای آنها مشکل شده است.
پاشازاده با تاکید بر اینکه دست ما برای کوچک سازی شهرداری بسته است گفت: عوارض استحصال معادن بیجار به داخل شهر بر نمی گردد و روانه استان های دیگر می شود.
وی یکی دیگر از مشکلات شهروندان بیجاری را اختلاف حدود دو هزار شهروند دارای سند با اداره راه و شهرسازی عنوان کرد و گفت: این اداره معتقد است این اراضی ملی بوده و همین اختلافات موجب ایجاد فضایی نامناسب در شهر شده است.ک/2
7350/533
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن