تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821174843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری مردم با پلیس نقش موثری در کاهش ترافیک دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همکاری مردم با پلیس نقش موثری در کاهش ترافیک دارد شیراز-ایرنا، فرمانده پلیس راهور استان فارس گفت: همکاری مردم با پلیس، استفاده از پیاده روها ، عریض کردن برخی خیابانها ، کاهش توقف های لحظه ای و غیرمجاز وسایط نقلیه و توجه به دیگر زیرساخت های لازم سبب کاهش چشمگیر ترافیک می شود.


به گزارش ایرنا،سرهنگ مصطفی عباسی چهارشنبه شب در جریان بازدید از خیابان نواب صفوی واقع در سه راه دارالرحمه شیراز به خبرنگاران افزود: معضل ترافیکی در این محل با عریض کردن خیابان ، تملک مغازه ها و یک طرفه کردن این خیابان برطرف می شود.
وی گفت: کاهش ترافیک در دیگر نقاط شیراز با احداث پل های مکانیزه و جمع آوری نرده ها در سطح شهر می تواند به کمتر شدن ترافیک در این شهر کمک نماید.
این مقام مسوول در خصوص عبور از چراغ قرمز اضافه کرد:در سال گذشته در خصوص تخلف عبور از چراغ قرمز 45 درصد کاهش تخلف داشته ایم.
فرمانده پلیس راهور فارس درباره ترافیک حاصل از تصادفات خاطرنشان کرد ،تصادفاتی که خسارت های آن زیر 38میلیون ریال است نیاز به کروکی ندارند و لذا با توافق طرفین می توان ضمن انتقال وسایط نقلیه به سمت راست خیابان می توان از راهبندان های لازم جلوگیری کرد.
سرهنگ عباسی اظهار داشت:رانندگان تنها در تصادفات خسارتی حق جابجایی خودرو را دارند ولی در فوتی و جرحی حق جابجایی را تحت هیچ شرایطی ندارند.
گفتنی است فرمانده پلیس روز گذشته با حضور کارشناسان و خبرنگاران بازدیدهایی را به صورت میدانی و سرزده از وضعیت پرترافیک کلانشهر شیراز داشته و هماهنگی های لازم در جهت کاهش بار ترافیکی در این نقاط مورد بررسی گرفته است . ک/2
7374/ 667
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن