تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820853001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسوایی مالی دامن گیر وزیر فرهنگ انگلیس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




رسوایی مالی دامن گیر وزیر فرهنگ انگلیس خبرگزاری رسا ـ کمیسر مسئول بررسی امور مالی نمایندگان پارلمان گفته بود که خانم میلر باید ٤٥ هزار پوند (معادل ٧٥ هزار دلار) را که به ناحق دریافت کرده بود، بازگرداند.



به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، بی بی سی فارسی در خبری گفت: ماریا میلر، وزیر فرهنگ انگلیس، در پی یک رسوایی مالی از وزارت استعفا کرده است، اما همچنان به کار خود به عنوان نماینده مجلس عوام در پارلمان این کشور ادامه خواهد داد.
به گفته این شبکه؛ کمیسر مسئول بررسی امور مالی نمایندگان پارلمان گفته بود که خانم میلر باید ٤٥ هزار پوند (معادل ٧٥ هزار دلار) را که به ناحق دریافت کرده بود، بازگرداند. اما هیاتی از نمایندگان مجلس که اکثریت آنها از حزب محافظه کار - حزب خانم میلر بودند - با رد نظر کمیسر مستقل، این رقم بازپرداختی را به ٥٨٠٠ پوند کاهش دادند.
این هیات که به کمیته حفظ استانداردهای مجلس عوام معروف است، علی رغم کاهش قابل توجه مقدار پولی که خانم میلر ناچار به بازپرداخت شده است، از رفتار او در طی تحقیقات انتقاد کرده است و گفته رفتار او با ماموران تحقیق خلاف آیین نامه رفتاری نمایندگان پارلمان بوده است.
خانم میلر این پول را به عنوان بخشی از "هزینه ها و مخارج" نمایندگی، علاوه بر حقوق خود، مطالبه و دریافت کرده بود اما این پول در عمل صرف تعمیر و نگهداری خانه والدین او شد که به گفته کمیسر مستقل بررسی امور مالی نمایندگان، کاری خلاف بوده است.
سخنگوی دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس در همین زمینه گفت: ماریا میلر شب گذشته با آقای کامرون ملاقات کرده و استعفای او امروز (چهارشنبه) صبح توسط نخست وزیر تایید شده است.
طی روزهای اخیر، خانم میلر با موجی از حملات رسانه‌ای مواجه بود که خواهان استعفای او بودند.
با خروج ماریا میلر از کابینه، ساجد جاوید به عنوان وزیر فرهنگ منصوب شده است. او پیش از این یکی از معاونان وزارت خزانه داری این کشور بوده است./1421/1409/ح



۱۳۹۳/۱/۲۰






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن