تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815531977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برقراري ارتباط با شهرداري مركز از طريق تلفن 36104000


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ فروردين ۱۳۹۳ (۲۱:۱۴ب.ظ)
مدير کل روابط عمومي وبين الملل شهرداري قم خبر داد: برقراري ارتباط با شهرداري مركز از طريق تلفن 36104000 مدير کل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم گفت: شهروندان براي ارتباط با شهرداري مركز مي‌توانند از تلفن 36104000 استفاده كنند.
به گزارش خبرگزاري موج، علي حاجي رضا با اشاره به انتقال بخش‌هاي مختلف شهرداري قم به ساختمان جديد واقع در بلوار امام موسي صدر تصريح كرد: در حال حاضر در راستاي تسهيل در خدمت رساني به شهروندان تمامي معاونتها و اداره هاي ستادي و اغلب واحدهاي شهرداري قم در ساختمان مركزي حضور دارند و شهروندان با سهولت بيشتري مي‌توانند نسبت به پيگيري امور خود اقدام كنند.
وي در ادامه با اشاره به راه اندازي تلفنخانه اين ساختمان جديد بيان كرد: شماره تلفن 36104000 براي ارتباط شهروندان با بخش‌هاي مختلف در نظر گرفته شده است.
مدير کل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم بيان كرد: با بهره گيري از سيستم پيشرفته به صورت همزمان اين امكان وجود دارد كه 120 خط تلفن در مركز مورد استفاده قرار گيرد.
وي افزود: با اين اقدام، شهروندان هنگام برقراري تماس با واحدها و بخش‌هاي مختلف با مشكل اشغالي خطوط مواجه نخواهند شد و كار پاسخگويي به ايشان نيز با سهولت بيشتري انجام مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن