تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820978110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حل مشکلات اقتصادی کشور از طریق ارتباط با آمریکا کوته‌فکرانه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



مدیر استانی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری:
حل مشکلات اقتصادی کشور از طریق ارتباط با آمریکا کوته‌فکرانه است خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با بیان این که حل مشکلات اقتصادی از طریق ارتباط با آمریکا کوته‌فکرانه است، گفت: این سخن بسیار مضحک است که ما برای حل مشکلات خود دست به دامن کشوری شویم که خود مشکل آفرین بوده و منشأ اصلی تمام گرفتاری ها است.



حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر استانی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام «اقتصاد و فرهنگ، باعزم ملی و مدیریت جهادی» تصریح کرد: نباید تحقق شعار سال تنها در برگزاری همایش‌ها و سمینارهایی آن هم در انتهای سال خلاصه شود، بلکه باید از ابتدای سال راهکارهای عملی تحقق این شعار در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان به این که این نامگذاری‌ها هدفمند بوده است و تنها در حد یک شعار نباید باقی بمانند، افزود: رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق آرمان‌های امام راحل و نظام جمهوری اسلامی ایران در پایان هر سال جمع‌بندی از وضعیت کشور را انجام می‌دهند و آنچه را که سبب پویایی چرخ نظام خواهد شد، اتخاذ می‌کنند.

امام جمعه بلداجی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب همواره مشکلات و معضلات نظام را رصد می‌کنند، اظهار داشت: رهنمودهای رهبری و نامگذاری‌های سالیانه ایشان در راستای رفع مشکلات ایران اسلامی در عرصه داخلی و بین‌المللی است.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به این که باید همه صاحبان فکر و اندیشه و قلم، مطالبات رهبری را مد نظر قرار دهند، تأکید کرد: مدیران و مسؤولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید جهادگونه در راستای تحقق شعار سال و بیانات رهبر معظم انقلاب تلاش کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به اهمیت دو مقوله اقتصاد و فرهنگ در کشور ایران اسلامی، عنوان کرد: چندین سال است که رهبر معظم انقلاب تأکید خودشان را بر روی مباحثی چون شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی، جنگ نرم و اقتصاد مقاومتی معطوف کرده‌اند که این مسأله نشان از اهمیت این دو بخش مهم دارد.

مدیر استانی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با عنوان این که دشمنان با اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ایران اسلامی می‌خواهند ما را به زانو در بیاورند، اعلام کرد: در راستای مقابله با این امر همه باید با عزم ملی و مدیریت جهادی گام برداریم.
 
وی، نامگذاری امسال به نام سال «اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» عنوان کرد و ادامه داد: این نامگذاری بهترین و مناسب‌ترین عنوان برای امسال بود.

امام جمعه بلداجی با اشاره به این که چشم امید ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان به ایران اسلامی است، بیان کرد: ایران اسلامی الگوی دیگر ملت‌های مسلمان جهان است، در همین راستا باید این کشور بتواند از نظر معیشتی، مردم خود را تأمین کند تا موجبات ناامیدی و دلسردی مردم جامعه و دیگر کشورها فراهم نشود.

حجت‌الاسلام رحمانی با اشاره به این که دین اسلام دینی تک بعدی نیست، تصریح کرد: دین اسلام، دینی است که برای دنیا و آخرت انسان‌ها برنامه دارد و آن را تضمین می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود با عنوان این که باید به تحریم‌های اقتصادی دشمنان علیه ایران اسلامی پشت پا بزنیم، اظهار داشت: اگر مبحث اقتصاد مقاومتی و جمع‌آوری وجوهات شرعی از جمله خمس و زکات را در جامعه جدی بگیریم، دشمن نمی‌تواند ما را به زانو درآورد.

مدیر استانی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: باید در راستای تحقق شعار سال، مدیران و مسؤولان جامعه از پشت میزنشینی بلند شوند و با روحیه جهادی و ایثار و شهادت‌طلبی گام بردارند.

این مقام مسؤول در پایان یادآور شد: در راستای لبیک‌گویی به فرمان رهبری باید مدیران جامعه جهادگونه رفتار کنند، تا دشمنان را ناکام و ناامید و مردم ایران اسلامی را امیدوار و شاد کنند.
 
حجت‌الاسلام رحمانی در ادامه با اشاره به تصویب قطع نامه اتحادیه اروپا علیه ایران، اظهارداشت: این قطع نامه ها امر جدیدی نبوده و قبلا نیز این تهدیدها و قطع نامه ها وجود داشته است که هیچ کدام از آن ها تا به حال بر روی مردم ایران تأثیرگذار نبوده است.
 
وی با اشاره به بندهایی از این قطع نامه و دادن امتیازهایی به اروپایی‌ها، افزود: متأسفانه برخی در کشور تلویحاً ابراز می دارند برای فرار از مشکلات اقتصادی کشور باید با دولت‌های غربی و آمریکا ارتباط داشته باشیم که این سخن بسیار مضحک است.
 
این مقام مسؤول با بیان این که حل مشکلات اقتصادی از طریق ارتباط با آمریکا کوته‌فکرانه است، گفت: این سخن بسیار مضحک است که ما برای حل مشکلات خود دست به دامن کشوری شویم که خود مشکل آفرین بوده و منشأ اصلی تمام گرفتاری ها است.
 
مدیر استانی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاریدر توصیه به افرادی که سنگ ارتباط با آمریکا را به سینه می زنند، ابرازداشت: کسانی که مدعی این ایده هستند، بد نیست به حضور آمریکا در کشورهای آفریقا و آمریکای لاتین نگاهی بیندازند تا عاقبت این کشورها را ببینند؛ هرکجا آمریکا پا گذاشته به خودی خود مشکلات به وجود آمده است.
 
امام جمعه بلداجی ادامه داد: از طرفی مگر آمریکا در دهه های قبل از انقلاب در ایران جولان نمی داد، آیا مشکلاتی از کشور ما را حل کرد یا تنها به چپاول سرمایه های کشور پرداخت.
 
وی در پایان، تنها راهکار خروج از مشکلات اقتصادی را اعتماد و توکل به قدرت داخلی دانست و خاطرنشان کرد: امروز تکیه بر داشته های داخلی از جمله نیروی انسانی و منابع داخلی که همان تأکید رهبر انقلاب است، بهترین راه خروج از مشکلات کشور است و همگان باید به آن اهتمام داشته باشند./9457/ت302/س



۱۳۹۳/۱/۱۷






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن