تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819177642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه خوروبیابانک: راه غلبه بر مشکلات اقتصادی کشور، تحقق اقتصاد مقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه خوروبیابانک: راه غلبه بر مشکلات اقتصادی کشور، تحقق اقتصاد مقاومتی است اصفهان،ایرنا- امام جمعه خوروبیابانک گفت: راه غلبه بر مشکلات کشور، تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین « اکبر ذوالفقاری » در خطبه های نماز جمعه خور و بیابانک با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع مسوولان اقتصادی و دستگاهای اجرایی، اظهار کرد: معظم له در این دیدار مؤلفه ‏های سیاست اقتصاد مقاومتی، عوامل و انگیزه‏های تدوین این سیاست ها و الزامات و انتظاراتی را که در این زمینه از مسوولان وجود دارد، تبیین کردند.
وی افزود: باید بتوانیم از ظرفیت ها و پتانسیل های کشور در جهت توسعه و نیل به خودکفایی استفاده کنیم.
امام جمعه خور و بیابانک در ادامه کمبود آب را از مشکلات اساسی این شهرستان بیان کرد و خواستار توجه جدی خانواده ها به صرفه جویی در مصرف آب شد.
وی با بیان اینکه رعایت الگوی مصرف، بهترین راه مقابله با کم آبی است گفت: اصلاح الگوی مصرف مشکلات کمبود آب را جبران می کند.
خطیب جمعه خور و بیابانک با اشاره قداست معنوی ایام فاطمیه و ضرورت اجرای ویژه برنامه های فرهنگی مذهبی و همزمانی این ایام با نوروز بر گرامیداشت دهه فاطمیه تاکید کرد.
شهرستان کویری خور و بیابانک در420 کیلومتری شرق اصفهان واقع است.
پ/ 7136/ 7132
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن