تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820471172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلفات سرصحنه تصادفات استان یزد در نوروز امسال 40درصد کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تلفات سرصحنه تصادفات استان یزد در نوروز امسال 40درصد کاهش یافت ایرنا - یزد - مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان یزد گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال با توجه به تمهیدات اندیشیده شده کاهش 40 درصدی تلفات سر صحنه تصادفات استان را داشتیم .


به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، محمدرضا بشیری در جمع اصحاب رسانه استان یزد افزود: استان یزد با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر و با سه هزار و 494 کیلومتر راه اصلی و فرعی و بزرگراه و 10 شهرستان، به عنوان یکی از استان های پیشرو در امر توسعه اقتصادی و اجتماعی در مرکز کشور به شمار می رود .
وی ادامه داد: استان یزد در بخش حمل و نقل جاده ای با وجود گستردگی مناسب شبکه ریلی، به لحاظ قرارگیری در کنار محورهای ترانزیتی و کریدور شمال - جنوب و شرق - غرب کشور از موقعیت خاصی در بخش جاده ای برخوردار است.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان یزد گفت: اجرای طرح نوروزی این اداره از 25 اسفندماه سال 92 تا 15 فروردین ماه سالجاری ادامه داشت و در این مدت سه میلیون و 551 هزار و 411 مورد تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد 7.8 درصد برخوردار بوده است.
بشیری افزود: از جمله اقدامات صورت گرفته در جریان طرح نوروزی بهره برداری از مرکز مدیریت راه های استان و استقرار پلیس در این مرکز برای هدایت و مدیریت ترافیک در محورهای مواصلاتی استان یزد است.
وی ادامه داد: در این ایام و از طریق دوربین های کنترل و نظارت این مرکز دو هزار و 960 مورد تخلف ثبت شده که 639 مورد به دلیل سرعت بالای 125 کیلومتر در ساعت منجر به صدور قبض جریمه و ارسال به متخلفان شده است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان یزد گفت: به منظور کنترل ترافیک جاده ها تاکنون تعداد 13 دستگاه دوربین های نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی استان نصب و تعداد 10 دستگاه دیگر در حال نصب است.
بشیری افزود: از دیگراقدامات ویژه ایام نوروز این اداره کل تهیه کارت ایمنی حاوی اطلاعات ایمنی ضروری در سفر و آشنایی با حقوق مسافر و گذاشتن آن در پشت صندلی ناوگان مسافری و همچنین تهیه سی دی های آموزشی برای نمایش به مسافران این ناوگان است.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان یزد گفت: افزایش 20 درصدی قیمت بلیط ناوگان مسافری از 25 اسفندماه سال گذشته انجام شده و افزایش مجدد قیمت ها وابسته به افزایش قیمت سوخت و تدابیر دولت در جریان مرحله دوم هدفمندسازی یارانه ها است و در صورت افزایش اعلام خواهد شد.ک/2
7537/1968
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن