تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820328442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلال احمر آذربایجان غربی می تواند پرچمدار معرفی فرهنگ غنی استان باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هلال احمر آذربایجان غربی می تواند پرچمدار معرفی فرهنگ غنی استان باشد ارومیه - ایرنا - مدیرکل دفتر استاندار آذربایجان غربی گفت: جوانان هلال احمر استان می توانند پرچمدار معرفی فرهنگ غنی استان به ویژه به مسافران و گردشگران در ایام مختلف سال باشند.


قربان احمدی روز چهارشنبه در جلسه بررسی عملکرد جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در خدمت رسانی به مردم در ایام نوروز افزود: جمعیت هلال احمر به واسطه حضور جوانان پرشور، علاقه مند و ساعی نقش برجسته ای را در ایجاد جامعه ای ایمن و اعتلای فرهنگ جامعه با توجه به حضور پرشور جوانان و امدادگران در این مجموعه ایفا می کند.
وی با قدردانی از زحمات و خدمات امدادگران در تعطیلات نوروز اضافه کرد: جمعیت هلال احمراستان با توجه به نوع کار و حضور مستمر در جاده ها می تواند به عنوان پرچمدار معرفی فرهنگ غنی آذربایجان غربی مطرح شود و نقش خود را در این خصوص به خوبی ایفا کند.
وی به جایگاه و اهمیت جمعیت هلال احمر در رویارویی با بحرانها و حوادث غیرمترقبه اشاره کرد و ادامه داد: ﺑﺪﻭﻥ ﺗﺮﺩﻳﺪ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥﻫﺎی بزرگی چون جمعیت هلال احمر با ﻃﺮﺍﺣﻲ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﺭﻳﺰﻯ ﺩﺭﺳﺖ ﻭ ﻣﻨﺎﺳﺐ و با افزایش میزان آمادگی و مدیریت زمان می توانند آسیبهای ناشی از بحران را به حداقل برسانند.
مدیرکل دفتر استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر همچنین در جذب و بکارگیری جوانان و داوطلبان به عنوان امدادگر عملکرد موفقی را داشته است و از این ظرفیت می توان در جهت ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان استفاده کرد.
احمدی گفت: استان آذربایجان غربی دارای ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی در حوزه های مختلف است که باید با معرفی و شناساندن این ظرفیت ها، زمینه های جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به استان را تسهیل کنیم.
وی با اشاره به انتخاب شعار ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ از سوی مقام معظم رهبری افزود: اقتصاد و فرهنگ یکی از دغدغه های اصلی رهبر معظم انقلاب است و در سال 93 تمام دستگاههای دولتی و خصوصی باید در تحقق شعار سال و منویات معظم له در زمینه اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.
یحیی زینالپور مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات و عملکرد هلال احمر در ایام نوروز ارائه کرد.
احمدی مدیرکل دفتر استاندار آذربایجان غربی همچنین در ادامه به همراه مدیران و مسئولان جمعیت هلال احمر استان از انبارهای امدادی هلال احمر بازدید کرد.
8136/581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن