تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815586509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هروی : غرض ورزی می کنند نه انتقاد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هروی : غرض ورزی می کنند نه انتقاد تهران - ایرنا - مربی تیم ملی کاراته ایران در باره انتقاد از عملکرد این تیم در رقابت های بسفر ترکیه گفت : ما برای شرکت در این مسابقات به ترکیه نرفته بودیم که بخواهیم از نتایج ناراحت باشیم.اینها بیشتر غرض ورزی بوده و انتقاد نیست.


به گزارش ایرنا؛ پس از بازگشت تیم ملی کاراته از کمپ تمرینی و شرکت در بیست وهفتمین دوره رقابت های بسفر ترکیه تعدادی از کارشناسان انتقاداتی به عملکرد ملی پوشان وارد و نتایج کسب شده را درشان کاراته ایران ندانستند. شهرام هروی در باره این انتقادات افزود : انتقاد سازنده راهگشاست و آن را می پذیریم اما برخی ها دراین مورد انتقاد نکردند بلکه غرض ورزی می کنند.
به گفته وی هدف از این اعزام، شرکت ملی پوشان درکمپ تمرینی و تدریس حسین روحانی بود که آن هم به دعوت رسمی فدراسیون کاراته ترکیه انجام شد.
مربی تیم ملی کاراته ایران اضافه کرد: دراین کمپ قهرمانان ملی و اعضای تیم های ملی ترکیه،آذربایجان، صربستان قهرمان 2012 اروپا و چندین کشور صاحب نام دیگر تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتند واز آنجا که پایان این کمپ تمرینی همزمان با مسابقات بسفر بود دراین مسابقات نیز شرکت کردیم.
هروی با گلایه از کسانی که نتایج شاگردانش را ضعیف خواندند،افزود: کاراته کاها بعد از سوپرلیگ کاراته دراختیار خودشان بودند و درشرایط بدنی و ذهنی مناسب قرارنداشتند و شرکت آنان دررقابت های بسفر فقط و فقط برای افزایش میزان آمادگی و شناسایی کاراته کاهای رقیب بود.
وی دربخش دیگری به برخی گلایه هاواینکه رقابتهای بسفرجام معتبری نیست اشاره کردوگفت: نمی دانم چگونه رقابت های بسفرراکم اهمیت می دانند رقابت هایی که 27 سال قدمت داشته و قهرمانان صاحب نام در آن شرکت دارند دررقابت های جاری تمام اعضای اصلی تیم ملی کاراته ترکیه،آقایف و شاهین از آذربایجان واعضای اصلی تیم ملی صربستان شرکت داشتند از این رو رقابت های کم اهمیتی نبوده است و درهروزن از 45 تا 55 کاراته کا صاحب نام ثبت نام و حضور داشتند.
وی ادامه داد: این درحالی است که ما با کاراته کاهای ناآماده و بدون آمادگی لازم دراین مسابقات شرکت داشتیم و اصلا به دنبال نتیجه نبودیم که بخواهیم از کسب نتیجه آزرده خاطر شویم از همه مهمتر ما تازه کاررا شروع کردیم و قراراست تازه اردیبهشت ماه رقابت های انتخابی تیم ملی را برگزار کنیم از این رو این حجم هجمه علیه ما کار درستی نیست.
ورزشی.(4)**9144**1590
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن