تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820822643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمی:مسوولان ورزش با حضور در تمرین با شرایط سخت ورزشکاران آشنا می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هاشمی:مسوولان ورزش با حضور در تمرین با شرایط سخت ورزشکاران آشنا می شوند کیش-ایرنا-رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه احسان حدادی یکی از افتخارات ورزش کشور و مدال آورالمپیکی است،افزود:حضور مسوولان ورزش در محل تمرین ورزشکاران ضمن ایجاد انگیزه بیشتر در آنها، باعث آشنایی شان با شرایط سخت و دشوار تمرینات می شود.


ˈکیومرث هاشمیˈ روز چهارشنبه در حاشیه حضور در محل تمرینات احسان حدادی در کیش، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:
امسال سالی پر ترافیک در ورزش کشور است و سه رویداد مهم پیش روی ورزش کشور در سال 93 قرار دارد.
وی ادامه داد:برای حضوری قوی و قدرتمند در این سه رویداد ورزشی، تیم ها و ورزشکاران باید به بهترین نحو ممکن آماده شوند.
وی با بیان اینکه اولین رویداد بزرگ ورزشی امسال اواخر شهریور و بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی است، تاکید کرد: این مسابقات یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی پیش روی ورزش کشور است.
هاشمی اظهار کرد: هم اینک اردوهای تدارکاتی و تمرینی برای ورزشکاران رشته هایی که قرار است در این مسابقات حضور داشته باشند در حال برگزاری است لذا وظیفه داریم برای رفع دغدغه های ورزشکاران و مربیان آنها از این اردوها بازدید کنیم.
رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به اردوهای تدارکاتی رشته دو و میدانی گفت: ورزشکاران این رشته هم اینک براساس وضعیت آب و هوایی و شرایط تمرینی در اردوهای نقاط مختلف کشور حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه احسان حدادی یکی از افتخارات ورزش کشور و مدال آور المپیکی است، افزود:حضور مسوولان ورزش در محل تمرین ورزشکاران ضمن ایجاد انگیزه بیشتر در آنها، باعث آشنایی شان با شرایط سخت و دشوار تمرینات می شود.
هاشمی تصریح کرد:جلسات منظمی در سه ماه اخیر با مسوولان فنی فدارسیون ها برگزار کرده و بیشتر وقت خود را در راستای آماده سازی ورزشکاران رشته های مختلف و حضور در اردوهای تدارکاتی تنظیم کرده ایم.
وی یادآور شد:کار سنگین و اصلی بر عهده فدراسیون هاست ولی کمیته المپیک هم وظیفه خود می داند از فدراسیون هایی که تلاش می کنند، حمایت های لازم را بعمل آورد.
وی در خصوص حمایت کمیته المپیک از ورزش بانوان خاطر نشان کرد: نگاه ما به ورزش آقایان بیشتر به سمت قهرمانی و مدال آوری بخصوص کسب مدال طلاست ولی در بخش بانوان نگاه ما حمایتی است.
رییس کمیته ملی المپیک گفت: چون در دهه اول انقلاب بانوان فرصت حضور در عرصه های ورزش را نداشتند باید فرصت بیشتری به آنها داد تا زمان از دست رفته را جبران کرده و حضوری قوی در مسابقات داشته باشند.
وی در خصوص پرداخت پاداش نقدی به ورزشکاران قهرمان مسابقات آسیایی گفت:دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به ورزش بخصوص ورزش قهرمانی و حمایت از قهرمانان رشته های مختلف ورزشی دارد از این جهت، از زحمات آنها قدردانی خواهد کرد.
رییس و دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان به همراه رییس فدراسیون دو و میدانی روز چهارشنبه با حضور در محل برپایی اردوی تمرینی احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک که در جزیره کیش بر پا است از نزدیک با روند آماده سازی این ورزشکار نایب قهرمان المپیک آشنا شدند.
9102**
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن