تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820919743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زایر سرای لرستانی ها با ظرفیت یک هزار تخت در مشهد مقدس احداث می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زایر سرای لرستانی ها با ظرفیت یک هزار تخت در مشهد مقدس احداث می شود خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: با تلاش های انجام شده، مقدمات احداث زایر سرای لرستان با عنوان زایر سرای فاطمه زهرا(س) در مشهد مقدس فراهم و این زایر سرا با ظرفیت یک هزار تخت ساخته می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈسید احمد میرعمادیˈ روز چهارشنبه در نخستین نشست
هیات موسس بنیاد زایر سرای فاطمه زهرا(س)، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان سفر به مشهد مقدس و در دیدار با شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی بر ایجاد و تدوین تمهیداتی در راستای فراهم کردن یک مکان خاص به عنوان زایر سرا برای استان ها تاکید شد.
وی اظهار داشت: پیرو این تاکید مقام معظم رهبری، در جلسه نمایندگان ولی فقیه در استانها، شهرداران، روسای شورای اسلامی شهرها و برخی استانداران کشور در مشهد، نسبت به ایجاد بنیاد زایر در این شهر توافق شد.
وی تصریح کرد: بر همین اساس، این بنیاد موظف شد تا نسبت به ارایه زمین، پروانه ساخت و نقشه رایگان به استانها در راستای احداث زایر سرا در مشهد اقدام کند.
وی با بیان اینکه وسعت زمین زایر سرای استان ها در مشهد مقدس از 500 تا یک هزار متر مربع و بر اساس جمعیت استانها تعیین شده، گفت: در گام دوم نیز بنیاد زایر در هر استان تشکیل خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه زمین زایر سرا در اطراف حرم مطهر رضوی در نظر گرفته می شود، افزود: شهرداری مشهد برای هر متر مربع زمین زایرسرا ها حدود 100 تا 150 میلیون ریال هزینه می کند.
وی تاکید کرد: باید بر اساس برنامه زمانبندی شده، هیات موسس زایر سرای لرستان در مشهد انتخاب و معرفی شوند.
وی با بیان اینکه زایر سرای فاطمه زهرا(س) متعلق به ارگان خاصی نیست، گفت: این مرکز متعلق به آحاد مردم و زایران لرستانی است.
گفتنی است در این جلسه 26 نفر به عنوان هیات امنا، هفت نفر به عنوان هیات مدیره ، دو عضو علی البدل و دو نفر به عنوان بازرس این بنیاد انتخاب شدند.
همچنین مقرر شد اعضای هیات مدیره تا 10 روز آینده نسبت به تعیین مدیر عامل اقدام نمایند و موسسه نیز تا 15 روز آینده ثبت قانونی شود.
7269/1625
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن