تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815151406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمر 13 ماهه فرمانداران زنجان نشان از نبود توجه جدی به فرمانداری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عمر 13 ماهه فرمانداران زنجان نشان از نبود توجه جدی به فرمانداری است زنجان - ایرنا - استاندار زنجان، گفت: عمر 13 ماهه فرمانداران زنجان نشان از نبود توجه جدی به فرمانداری است.


به گزارش ایرنا، جمشید انصاری روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان زنجان، افزود: تاکنون 30 فرماندار در این سمت معرفی شده اند که نشاندهنده وضعیت نامناسب فرمانداری این شهرستان است.
وی یادآورشد: این میزان جابجایی فرمانداران یا نشان از اهمیت بالای سمت فرمانداری در این شهرستان بوده و یا آنکه توجه جدی به انتصاب مدیری مناسب نشده است.
انصاری اظهار کرد: همین که متوسط عمر فرمانداران شهرستان زنجان 13 ماه است، نشان می دهد که هرگز نگاه جدی به این بخش نبوده و همواره در حاشیه قرار گرفته است.
استاندار زنجان با بیان اینکه همین جریان در تمام دستگاه های اداری سطح استان نسبت به راه اندازی دفتر شهرستانی در شهرستان زنجان وجود داشته و دارد، گفت: اغلب اقدامات و برنامه ریزی هایی که در سطح این شهرستان باید انجام شود یا توسط خود نهادهای استانی انجام می گیرد و یا تابعی از اقدامات دستگاه های بالا دستی است.
وی خاطر نشان کرد: همواره یک نگاه حاشیه ای به فرمانداری بوده و در نهایت برنامه ریزی که برای امور شهرستان ها که در فرمانداری شهرستان متمرکز بوده نتیجه ای به دنبال نداشته است.
انصاری عدم توانایی در برنامه ریزی مناسب طی 13 ماه را طبیعی خواند و نتیجه این اقدام را نبود متولی دستگاه های شهرستانی برشمرد.
استاندار زنجان، گفت: در صورتی که نهاد بالا دستی فرمانداری اقدام به تقویت این بخش کند به طبع آن نیز سایر دستگاه های استانی اقدام به تقویت و حمایت از ادارات شهرستانی خواهند کرد.
** ساختمان فرمانداری تا فصل تابستان به مرکز شهر منتقل می شود
وی بر لزوم جابجایی ساختمان فرمانداری زنجان به محل قبلی تاکید کرد و تبدیل محیط آموزشی به مرکز اداری را اقدامی نا مناسب خواند.
انصاری شهرستان زنجان را مرکز این استان خواند و اجرای موفقیت آمیز هر برنامه ای در این شهرستان را زمینه سازی برای ایجاد الگویی جهت بهره برداری سایر مناطق عنوان کرد.
استاندار زنجان به تجمیع بسیاری از خدمات مورد نیاز شهروندان در اقصی نقاط استان در شهرستان زنجان اشاره و ایجاد هر گونه تغییر و بهبود شرایط فعلی را زمینه ساز ارائه خدمات بهتر به تمام شهروندان عنوان کرد.
وی به وجود برخی مناطق محروم در سطح شهرستان زنجان اشاره کرد و میزان محرومیت این مناطق را گاه حتی بدتر از شرایط شهرستان های محروم این استان خواند.
انصاری نبود امکانات کافی و یا فرصت مناسب برای مسوولان جهت رسیدگی به تمام امور را از علل محرومیت این مناطق برشمرد و بر لزوم برنامه ریزی برای برطرف سازی این مشکلات تاکید کرد.
استاندار زنجان راهکار رفع مشکلات موجود در شهرستان زنجان را توسعه اقتصادی و جذب سرمایه گذار خواند و لازمه رشد استان و این شهرستان عزم ملی و مشارکت تمام مردم را می طلبد.
وی مدیریت جهادی را به معنای ایجاد تغییر در رویکردها عنوان کرد و نتیجه این تغییر را تحقق اقتصاد مقاومتی در نهایت بهبود زندگی مردم برشمرد.
فرماندار جدید زنجان نیز در این مراسم مهمترین اولویت برنامه های خود را بهره گیری از ظرفیت های نسبی موجود و تلاش برای بهبود معیشت اقتصادی مردم و جذب سرمایه گذار خواند.
مجید فرخی با بیان اینکه زنجان طی سالهای گذشته دچار عقب ماندگی های فراوانی شده است، تسریع در ارائه خدمات و مشارکت همگانی را لازمه جبران این مشکل برشمرد.
در پایان این مراسم از خدمات ˈعلی کاظمیˈ سرپرست فرمانداری زنجان تقدیر و ˈمجید فرخیˈ به سمت فرماندار این شهرستان منسوب شد.
7319/522
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن