تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815178528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فست فود خورها در معرض ابتلا به آسم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
فست فود خورها در معرض ابتلا به آسم

فست فود خورها در معرض ابتلا به آسم
پزشکان استرالیایی هشدار دادند که مصرف فست‌فودها و نوشیدنی‌های حاوی قند، اثرات درمانی یکی از پرمصرف‌ترین اسپری‌های دارویی مخصوص بیماران آسمی را از بین می‌برد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از ایسنا، پزشکان استرالیایی با تاکید بر تاثیر مخرب مصرف موادغذایی ناسالم بر اثرات درمانی این اسپری‌ها اظهار کردند: نتایج این تحقیق نگران‌کننده است زیرا معمولا تمایل مبتلایان به آسم به مصرف رژیم‌های غذایی حاوی چربی اشباع شده و قند، تاثیر درمانی داروهای آنها را خنثی می‌کند.

بنابراین بیمارانی که از این گونه مواد خوراکی مصرف می‌کنند بیشتر خود را در معرض خطر حملات آسمی قرار می‌دهند زیرا رژیم غذایی‌ ناسالم در تسکین مجاری تنفسی‌ آنها اختلال ایجاد می‌کند. پزشکان استرالیایی در این مطالعه به بررسی «شاخص‌ التهاب‌زاییِ رژیم غذایی» در افراد مبتلا به آسم پرداختند و آن را با افراد سالم مقایسه کردند.

«لیزا وود»، یکی از محققان این مطالعه گفت: در بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد «شاخص‌ التهاب‌زاییِ رژیم غذایی» در مبتلایان به آسم بالاتر است. همچنین کارآیی ریه‌ها در یک سوم از بیمارانی که بالاترین «شاخص‌ التهاب‌زاییِ رژیم غذایی» را دارند تا حدود یک دهم کاهش می‌یابد.

به گزارش روزنامه دیلی میل، پزشکان می‌گویند: یک واحد افزایش «شاخص‌ التهاب‌زاییِ رژیم غذایی»، احتمال ابتلا به آسم را حدود 62 درصد افزایش می‌دهد.



1393/1/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن