تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806380203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قانون هدفمند کردن یارانه ها بدون کمک مردم به نتیجه نمی رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده دیر و کنگان در مجلس: قانون هدفمند کردن یارانه ها بدون کمک مردم به نتیجه نمی رسد تهران- ایرنا- نماینده مردم دیر،کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی، حلقه مفقوده اقتصاد و فرهنگ کشور را عزم ملی دانست و گفت: در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها اگر همه اقشار مردم به دولت کمک نکنند،موفقیت نهایی حاصل نخواهد شد.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،حجت الاسلام «موسی احمدی» در نطق میان دستور جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس اظهارداشت: سال گذشته سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام گرفت و رهبرمعظم انقلاب در نامگذاری سال 92 با این عنوان اهداف مهمی دنبال می کردند.
وی یادآور شد: دو انتخابات شوراها و ریاست جمهوری که با حضور پر شور مردم به حماسه سیاسی تبدیل شد البته این حماسه در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز تکرار شد.
نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس خاطرنشان کرد:حماسه اقتصادی مورد نظر رهبر معظم انقلاب در راستای تداوم شعارهای ایشان در سال های گذشته همچون اصلاح الگوی مصرف، جهاد اقتصادی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بود.
احمدی ادامه داد: به بیان دیگر رهبر معظم انقلاب با نام گذاری حماسه اقتصادی سعی داشتند جامعه ایرانی را به سمت و سوی خودباوری بیشتر و استفاده از ظرفیت های داخلی در راستای افزایش توان داخلی و کاهش وابستگی خارجی سوق دهند.
این نماینده مجلس، سال پیش رو را مهم و از جنبه های مختلف دارای اهمیت توصیف کرد.
احمدی عضو کمیسیون انرژی مجلس به نامگذاری سال 93 از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی » اشاره کرد و اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب بیش از هرکس به توانایی جوانان این مرزو بوم اشراف داشته وبا نامگذاری سال ها نقشه راه را برای این جوانان ترسیم کرده اند تا جوانان متعهد و مسلمانان ایران بتوانند در راستای تولید علم و فناوری و پیشرفت گام بردارند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب تلاش کردند با تداوم شعارهای سال های گذشته به اهمیت اقتصاد صحه گذاشته که این شعار از چهارمنظر قابل بررسی است.
وی یادآور شد: اولین نکته در نامگذاری سال جاری از سوی رهبرمعظم انقلاب مقوله اقتصاد است که نشان می دهد حماسه اقتصادی معظم له محقق نشده است و انتظارات ایشان از دولت ها و دست اندرکاران اقتصادی کشور بیشتر از وضعیت موجود است.
نماینده مردم دیر،کنگان و جم در مجلس به تاکید رهبر معظم انقلاب بر مقوله فرهنگ اشاره کرد و گفت:متاسفانه کشور ما با وجود برخورداری از پیشینه درخشان و بسیار روشن فرهنگی با مشکلات فراوانی روبروست که به دغدغه رهبر معظم انقلاب شده است.
احمدی با یادآوری تاکید رهبر معظم انقلاب بر عزم ملی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی زمانی به پیروزی رسید و در جهان قدرتمند شد که تمام آحاد ملت در تمام عرصه ها به تبعیت از رهبری انقلاب در برابر تهدید و تحریم و جنگ ظالمانه ایستادند.
وی تصریح کرد: به قطع اگر عزم و اراده ملی تحقق یابد،همه امور به نتیجه مطلوب خواهد رسید.
نماینده مردم دیر،کنگان و جم در مجلس با بیان این که در حقیقت اراده تک تک اعضای جامعه در اجرای طرح ها و فعالیت های اقتصادی و فرهنگی بسیار مهم بوده است، اظهارداشت: البته تمام این موارد با مدیریت جهادی به نتیجه خواهد رسید.
احمدی ادامه داد: بنابراین عزم ملی و مدیریت جهادی دو ابزار تحقق اقتصاد و فرهنگ است
نماینده مردم دیر،جم، کنگان در مجلس اضافه کرد: درنتیجه استفاده از چهار عبارت با مفهوم و پرمحتوای اقتصاد و فرهنگ ،عزم ملی و مدیریت جهادی در کنار یکدیگر بیانگر نگاه هوشمندانه و عمیق رهبر معظم انقلاب به جامعه امروز ایرانی است که اگر ملت و دولت در کنار یکدیگر با همدلی و اتحاد و انسجام در راستای نیل به آن گام بردارند، شاهد تحقق حماسه اقتصادی مدنظر رهبر انقلاب خواهیم بود که ایران را به قدرت بزرگ اقتصادی در جهان در سال های نه چندان دور مبدل خواهد کرد.
این نماینده مجلس در ادامه سخنانش به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و از رییس جمهوری و اعضای دولت خواست که در جهت حل آن اهتمام بورزند.
احمدی با بیان این که آیا وقت آن نرسیده که به این منطقه که با فروش گاز،نفت و محصولات پتروشیمی برای کشور تولید درآمد می کند،توجه ویژه شود، خواهان رفع محرومیت و توسعه غیرمتوازن منطقه انتخابی خود شد.
ایجاد اشتغال ،رفع آلایندگی ،تامین آب شرب مردم منطقه،رسیدگی به وضعیت بهداشت و درمان ،تکمیل بیمارستان کنگان و دیر و تمکیل بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه از دیگر خواسته های این نماینده مجلس بود.
سیام3**9173**1336
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن