تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820613495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رها سازی 24پرنده شکاری و سارگپه / روباه بیمار بعد از بهبودی به زیستگاهش بازگشت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
رها سازی 24پرنده شکاری و سارگپه / روباه بیمار بعد از بهبودی به زیستگاهش بازگشت
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران گفت:14 مورد پرنده شکاری، 10 بهله سارگپه و 4 بهله قرقی بعد از تیمار شدن امروز در زیست‌گاه اصلی خود رها‌سازی شدند.


میرانزاده در گفتگو با خبرنگار محیط زیست باشگاه خبرنگاران گفت: پرنده‌های شکاری و سار‌گپه‌ها طی دو ماه گذشته به دنبال گشت و پایش در مراکز خرید و فروش در استان کشف و ضبط شده‌اند و تعدادی ازآنها نیز توسط خود مردم به اداره کل محیط زیست تحویل داده شده‌اند.

وی ادامه داد:این پرنده‌ها به علت شرایط بد نگهداری دچار بیماری و ضعف بدنی بوده‌اند که در ابتدا به پارک پردیسان منتقل شده و پس از بهبود و تأیید گواهی سلامت توسط دامپزشک در زیست‌گاه خود رها شده‌اند.

فرمانده یگان  حفاظت محیط زیست استان تهران در ادامه اذعان داشت:متاسفانه بعضی از پرندگان که دچار شکستگی استخوان و بال شده‌اند دیگر توان بازگشت به طبیعت را ندارند.از شهروندان درخواست می کنیم تا حیات وحش را به عنوان حیوان خانگی درمنزل نگهداری نکنند.

میرانزاده در پایان با اشاره به رها‌سازی یک قلاده روباه به زیستگاه اصلی خود خاطر نشان کرد:اگر شهروندان حیوانی را در منزل نگهداری می کنند و شرایط نگهداری آن مناسب نیست و یا در صورت مشاهده تخلف با شماره تلفنهای 77359565و 77355781 الی 4 محیط زیست استان تهران را مطلع کنند.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن