تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820981445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه آمار سفرهای نوروزی به کمیسیون عمران مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ارائه آمار سفرهای نوروزی به کمیسیون عمران مجلس تهران-ایرنا- عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه آمار سفرهای نوروزی از سوی مسولان و متولیان حمل و نقل کشور در این کمیسیون گفت: در نوروز امسال 31 میلیون نفر با استفاده از حمل و نقل عمومی کشور سفر کرده اند که نسبت به سال گذشته چهار درصد رشد را نشان می دهد.


ˈعلیرضا خسرویˈ در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به جلسه امروز کمیسیون عمران افزود: در این جلسه مسولان بخشهای حمل و نقل به ارائه گزارشی از عملکرد خود در سفرهای نوروزی پرداختند.
وی اضافه کرد: در این جلسه مسئولان وزارت راه اعلام کردند جسد چهارمین کشته شده سوط هواپیمای فالکون در کیش هنوز پیدا نشده است.
وی یادآورشد: براساس آمارهایی که مسولان وزارت راه و ارائه کردند در ایام نوروز در مجموع 31 میلیون نفر از طریق حمل نقل عمومی به مسافرت رفته اند که در مقایسه با سال گذشته 4 درصد افزایش را نشان می دهد.
به گفته این عضو کمیسیون عمران مجلس، در بخش جاده ای با انجام یک میلیون 300 هزار سفر 21 میلیون مسافر جابجا شدند ضمن اینکه یک میلیون و 820 هزار نفر هم از طریق حمل و نقل ریلی جابجا شدند.
وی اظهار داشت: میزان سفرهای نوروزی در بخش دریایی هفت میلیون نفر و همچنین سفرهایی هوایی 2 میلیون و 237 هزار نفر بوده است.
خسروی با بیان اینکه از میزان سفرهای هوایی انجام شده یک میلیون و 250 هزار نفر مربوط به پروازهای داخلی و 987 هزار نفر مربوط به سفرهای خارجی بوده است که این میزان سفر خارجی با توجه به ارزی که به خارجی از کشور منتقل می شود، قابل تامل است.

** رتبه های برتر تصادفات ایام نوروز
این عضو کمیسیون عمران مجلس استان های اصفهان، خراسان و فارس را رتبه های نخست تصادفات نوروزی عنوان کرد و گفت: خودروی پراید با اختصاص 27درصد از تصادفات بالاترین سهم را در این تصادفات به خود اختصاص داده است.
وی افزود: خودروی پژو 405 با 12 درصد، موتور سیکلت 11 درصد و سمند پیکان با شش درصد در رتبه های بعدی تصادفات قرار دارند.

** دولت در اجرای فاز دوم هدفمندی با تدبیر عمل کند
نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها با تدبیر رفتار کند و حداقل اجرای آن را مدتی به تاخیر بیندازد تا اجرای این فاز با روز ملی فناوری هسته ای که روز غرور ملی است، تقارن نداشته باشد.
به گفته وی ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه در مدت زمان کوتاه، مشکلاتی را ایجاد می کند و نمی توان در یک بازه زمانی کوتاه این کار بزرگ را انجام داد.
در جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی حضور داشته باشد که به علت دیدار وی با وزیر راه و تاجیکستان، حضور نیافت.
سیام(4)**2021**1572
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن