تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820963511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دمای هوا در مهاباد 10 درجه افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دمای هوا در مهاباد 10 درجه افزایش یافت مهاباد - ایرنا - با ورود یک سامانه کم فشار حرارتی که از غرب کشور در منطقه حاکم شده است دمای هوا در شهرستان مهاباد امروز سه شنبه در مقایسه با روز گذشته 10 درجه گرمتر شده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، افزایش دمای هوا در حالی این شهرستان را فراگرفت که دمای هوا در بهار امسال در مقایسه با سال گذشته با کاهش چشمگیری روبه رو شده و حتی به زیر صفر درجه رفت.
کاهش ناگهانی دمای هوا در بهار امسال و بارش برف و سرمازدگی ر برخی مناطق کوهستانی موجب بروز خساراتی در بخش کشاورزی این شهرستان بویژه باغ ها شد.
افزایش 10 درجه دمای هوا در مهاباد که با وزش باد شدید همراه است موجب شده تا شهروندان مهابادی شعله بخاری ها و وسایل گرمازای خود را پایین بکشند.
رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: دمای هوای شهرستان مهاباد براساس اعلام اداره هواشناسی در سردترین ساعات به 12 درجه بالای صفر و در گرمترین ساعات نیز به 20 درجه بالای صفر رسیده است.
اسماعیل خوشخو افزود: این وضعیت جویی که با بارش پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد شدید همراه است تا اواخر فردا چهارشنبه در این شهرستان تداوم می یابد.
وی سرعت وزش باد در این شهرستان را 43 کیلومتر بر ساعت اعلام کرد.
584/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن