تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803281076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صیاد شیرازی الگوی تعامل و هم افزایی ارتش و سپاه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس: صیاد شیرازی الگوی تعامل و هم افزایی ارتش و سپاه است تهران-ایرنا- بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای به مناسبت پانزدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی از وی به عنوان الگوی تعامل وهم افزایی نیروهای ارتش و سپاه در دوران دفاع مقدس نام برده است.


به گزارش عصر سه شنبه گروه اجتماعی ایرنا، دراین بیانیه بیست و یکم فروردین ماه را فرصتی برای افشای ماهیت گروهک های تروریستی و پاسخ به چرایی سکوت و حمایت نظام سلطه و استکبار از جنایات تروریستی علیه ملت ایران دانسته است.
در بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آمده است:21 فروردین ماه هر سال یادآور شهادت صیاد شیرازی از فرماندهان دلیر و ولایت مدار نیروهای مسلح است که یاد و خاطره او برای همیشه در حافظه تاریخی انقلاب اسلامی و ملت ایران ماندگار و منشا تولید انگیزه و مجاهدت خالصانه و عاشقانه در دفاع از ارزش های دینی و انقلابی است.
این بیانیه افزوده است: نقش آفرینی های بزرگ و شگفت آور آن فرمانده مخلص و فداکار در دوره های تاریخی و عرصه های مختلف، به ویژه مقطع 8 سال دفاع مقدس و تلاش برای ارتقای انسجام، استحکام، وحدت، تعامل و هم افزایی ارتش و سپاه و تقویت بنیه دفاعی کشور و نیز صلابت و قاطعیت در مقابله با ضد انقلاب و دشمنان میهن اسلامی برای همیشه الهام بخش نسل های مشتاق پیشرفت و عظمت ایران عزیز در نیروهای مسلح خواهد بود.
این بیانیه شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی را الگویی برای تفکر و اندیشه در حوزه های دفاعی ـ نظامی کشور معرفی کرده است .
همچنین در ادامه با تاکید بر ضرورت مطالعه پیرامون اندیشه و رویکردهای مدیریتی شهید صیاد شیرازی در پیگیری ماموریت ها و مسوولیت های خطیر محوله به ایشان در نیروهای مسلح آمده است: تردیدی نیست علت اصلی جنایات تروریستی منافقین و مزدوران استکبار جهانی در به شهادت رساندن امیر سپهبد صیاد شیرازی، عصبانیت و هراس آنان از مقبولیت، محبوبیت و شخصیت تاثیرگذار ایشان در مجموعه ی ارتش، سپاه و سایر مدافعین کشور وانقلاب اسلامی بوده است که پرداختن به آن می تواند چهره فریبکارانه مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم را افشا و رسوا کند.
این بیانیه همچنین اقدام گروهک های تروریستی و معاند نظام در شهادت 14 تن از مرزبانان کشور و نیز ربایش پنج تن دیگر از آنان برای القای ناامنی در خطوط مرزی جنوب شرق کشور را سناریوی تولید شده در اتاق های فکر و طراحی توطئه علیه ملت ایران و جمهوری اسلامی قلمداد کرده است .
در ادامه تصریح شده نشانه های انکار ناپذیر بیانگر این واقعیت است که اقدامات مزورانه اخیر در خطوط مرزی استان سیستان و بلوچستان بخشی از زنجیره توطئه های دشمنان حیله گر و اصلی ملت ایران است که روزی در پی شهادت صیاد شیرازی بودند و در روزی دیگر درصدد راهزنی، آدم ربایی و چالش آفرینی در راه امنیت پایدار مردمی و توسعه و عمران این منطقه برآمده اند.
در ادامه این بیانیه اتخاذ دیپلماسی فعال و انقلابی و نیز پیگیری پاسخ قاطع به جنایات تروریستی و محکومیت شدید حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آن را مطالبه ملی ایرانیان محسوب و افزوده است: به رغم برخی تلاش های قابل تقدیر به عمل آمده توسط دستگاه دیپلماسی و مراجع امنیتی و انتظامی کشور، واقعیات پنهان و آشکار در عرصه ی سناریو پردازی های جبهه دشمن اقتضا می کند برای مقابله با نقشه های شیطانی و ضد امنیتی معاندین، راهبرد برخورد قاطع و سریع با عناصر میدانی و سیاست های مزدورانه و ریاکارانه دولت های پشتیبان تروریسم ضدایرانی در دستور کار قرار گیرد.
این بیانیه می افزاید : ترور شهید علی صیاد شیرازی و اقدامات کور تروریستی و ضد بشری در برخی مناطق مرزی قطعه ای از استراتژی دائمی دشمن برای سلب امنیت ، آرامش و اختلال در مسیر پیشرفت و تعالی ملت ایران طی 36 سال گذشته بوده است .
همچنین با محکوم به شکست دانستن این گونه اقدامات آمده است : ملت رشید و قدرشناس ایران اسلامی و خانواده بزرگ نیروهای مسلح و مدافعان سرافراز انقلاب اسلامی باحضور پرشور و باشکوه خود در آئین گرامیداشت پانزدهمین سالگردشهادت شهید صیاد شیرازی و نیز پاسداشت یاد و خاطره 110تن از فرماندهان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و جهاد سازندگی در دفاع مقدس نشان خواهند داد تحت منویات و رهنمودهای حکیمانه ولی فقیه زمان و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز( مدظله العالی) و تأسی به مواریث جاودان و الهام بخش امام راحل (ره) و شهیدان گرانقدر با حفظ هوشمندی و آمادگی های همه جانبه، مصمم تر، عازم تر و پرشور تر از گذشته به صیانت از آرمان ها و ارزش های مقدس انقلاب و نظام اسلامی پرداخته و همچنان یاس، ناامیدی، شکست و رسوایی اردوگاه دشمن و مدعیان کذاب و حیله گر حقوق بشر و مبارزه با تروریسم را رقم می زنند.
اجتمام(1)**1293
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن