تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814961568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاربران اینترنت می توانند در منزل یا محل کار برای ثبت نام یارانه اقدام کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کاربران اینترنت می توانند در منزل یا محل کار برای ثبت نام یارانه اقدام کنند قزوین-ایرنا- مسوول فناوری اطلاعات ستاد هماهنگی مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها در استان قزوین گفت: کسانی که در منزل یا محل کار خود به اینترنت دسترسی دارند، در صورت تقاضا برای دریافت یارانه نقدی می توانند بصورت اینترنتی ثبت نام کنند.


ˈصفر لکˈ روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضور مسوولان ستاد هماهنگی اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی استان قزوین برگزار شد، افزود: افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند نیز برای ثبت نام می توانند به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و کافی نت ها مراجعه کنند.
وی در خصوص ثبت نام روستاییانی که به اینترنت دسترسی ندارند نیز گفت: این افراد در صورت اینکه روستای محل زندگی آنها دارای دفتر فناوری اطلاعات ( (ITC است باید برای نام نویسی به این مراکز مراجعه کنند.
مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری قزوین اظهارکرد: در روستاهایی که فاقد مراکز خدمات فناوری اطلاعات می باشند، با هماهنگی های صورت گرفته مامورین پستی در گروه های سیار هر روزه به روستا مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام روستاییان اقدام می کنند و در این خصوص جای نگرانی برای اهالی این روستاها وجود ندارد.
لک با درخواست از شهروندان برای درج اطلاعات صحیح در فرم های ثبت نام، افزود: ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی در مرحله دوم مانند گذشته از طریق سامانه رفاهی به آدرس www.refahi.ir انجام می پذیرد و سرپرستان خانوار که در دوره قبل یارانه دریافت می کردند تنها مجاز به نام نویسی هستند.
این مسوول با بیان اینکه تغییرات در تعداد اعضای خانوار در این مرحله از ثبت نام یارانه ها لحاظ نمی شود و تنها همان افرادی که در مرحله قبل نیز برای دریافت یارانه اقدام کرده بودند در صورت متقاضی بودن امکان نام نویسی دوباره دارند، اظهارکرد: اطلاعات مربوط به کارت ملی اعضای خانوار، شماره حساب (شماره کارت قابل قبول نیست) و کدپستی برای نام نویسی در این مرحله مورد نیاز می باشد.
وی با اشاره به اینکه شهروندان متقاضی دریافت یارانه نقدی در مرحله دوم باید طبق زمان بندی اعلام شده و با توجه به عدد آخر سمت راست موجود در کارت ملی خود از 20 تا 29 فروردین به سامانه اینترنتی رفاهی مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند در پایان خاطرنشان کرد: همه تمهیدات لازم در این خصوص صورت گرفته است و ستاد هماهنگی استان آمادگی لازم را برای آغاز قانون هدفمندی در این مرحله به طور کامل دارا می باشد.
مرحله دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه ها از فردا چهارشنبه با آغاز نام نویسی از متقاضیان دریافت یارانه نقدی کلید می خورد.
7392/ 614
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن