تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815329351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گوارديولا:منچسترمجدداً در لاک دفاعي مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گوارديولا:منچسترمجدداً در لاک دفاعي مي‌رود
سرمربي 42 ساله باواريايي‌ها معتقد است شياطين سرخ همانند بازي رفت مقابل بايرن مونيخ در بازي برگشت 2 تيم در لاک دفاعي فرو خواهد رفت.

تيم فوتبال بايرن مونيخ فردا شب (چهارشنبه) در حالي در ديدار برگشت از مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آليانتس آره‌نا پذيراي منچستريونايتد است که در بازي رفت 2 تيم در اولدترافورد به نتيجه تساوي يک بر يک رسيد.

به نقل از تسنيم، پپ گوارديولا، سرمربي بايرن مونيخ با حضور در کنفرانس خبري در خصوص بازي فردا شب شاگردانش مقابل منچستريونايتد گفت: فکر مي‌کنم منچستري‌ها در لاک دفاعي فرو رفته و چشم به ضدحملات خواهند داشت. اين کاري است که شياطين سرخ خيلي خيلي خوب انجام مي‌دهند. بازي در مقابل تيم‌هاي انگليسي هيچگاه ساده نيست ولي ما در خانه خود بازي مي‌کنيم و اين فاکتور مهمي است.

وي افزود: اگر ما موفق به کسب پيروزي شويم به دور بعد صعود مي‌کنيم در غير اينصورت احتمال حذف شدن‌مان هم وجود دارد. نتيجه اين بازي را تفاوت‌هاي جزيي 2 تيم رقم مي‌زند. اگر بازي هم به ضربات پنالتي کشيده شود تکنيک بازيکنان تأثير کمتري در آن خواهد داشت و بيشتر شجاعت مهره‌هاي 2 تيم تعيين‌کننده خواهد بود.

سرمربي 42 ساله بايرن با تمجيد از مهاجم شماره 10 منچستريونايتد اظهار داشت: روني صددرصد آماده اين بازي خواهد شد و از اين بابت مطمئنم. او يکي از بهترين بازيکناني است که تاکنون ديده‌ام.

بايرن در اين مسابقه ژردان شاقيري، تياگو آلکانتارا، ديه‌گو کونتنتو و هولگر باداِشتوبر را به دليل مصدوميت در اختيار ندارد و باستين شواين‌اشتايگر و خاوي مارتينز هم به دليل محروميت نمي‌توانند سرخپوشان مونيخ را در اين بازي همراهي کنند.

سرمربي 42 ساله باواريايي‌ها که به تازگي اين تيم را به قهرماني زودهنگام فصل جاري بوندس‌ليگا رسانده است، خاطرنشان کرد: ما تنها 14 بازيکن از تيم اول خود را براي اين بازي در اختيار داريم، پس گزينه آنچناني براي ايجاد تغييرات ندارم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1393/01/19 16:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن